Categories: CompaniiStiri

Mega Chic #2, la start

Reading Time: 2 minute

Mega Image da startul celei de-a doua editii a competitiei de creatie pentru colectia de sacose de cumparaturi Mega Chic by Mega Image, lansata anul trecut sub semnatura designerilor romani. Prima editie, care a avut loc la sfarsitul anului 2014, a starnit cu adevarat interesul publicului, generand peste 400 de inscrieri in aplicatie, dintre care mai mult de 200 de lucrari au fost validate pentru etapa de jurizare.

Ca rezultat al acesteia, colectia de sacose reutilizabile Mega Chic 2015, semnata de catre cei trei castigatori ai editiei anterioare, este prezenta in toate magazinele Mega Image din primavara acestui an. Mai mult, succesul primei serii de sacose, a determinat ca in luna decembrie sa fie disponibila o noua serie, realizata pe baza altor trei lucrari apreciate atat de public, cat si de juriu din randul inscrierilor din competitia realizata in 2014.

Astfel, anul acesta, in perioada 18 noiembrie – 31 decembrie 2015, tineri creativi, pasionati sau profesionisti in design, arhitectura, fotografie sau grafica sunt din nou invitati sa inscrie idei pentru design-ul celei mai noi colectii de sacose de cumparaturi Mega Chic by Mega Image #2.

 “Prima editie Mega Chic ne-a impresionat prin numarul mare de inscrieri si prin lucrarile originale ale participantilor, din domenii diferite – fashion design, fotografie, arte plastice, arhitecti, graficieni. Am reusit, prin acest proiect, sa valorificam potentialul de creativitate din Romania si vrem sa mergem mai departe, sa transformam sacosa reutilizabila de cumparaturi intr-o declaratie de apreciere a creativitatii romanesti”, explica Adrian Nicolaescu, VP Marketing Mega Image.

Competitia de creatie se desfasoara in aplicatia Mega Chic, pe website-ul Mega Image, la adresa www.mega-image.ro/megachic. Noua colectie de sacose Mega Chic va ajunge in magazinele Mega Image in vara 2016, completand colectia de accesorii chic pentru shopping.

Inspiratia pentru cel mai nou design al sacoselor reutilizabile de cumparaturi Mega Chic are ca surse si in aceasta editie orasul si cultura urbana contemporana, comunitatie Mega Image, cele trei teme de concurs fiind: Cool Statement, Yummy Inspiration si Smart Community.

            Cool Statement este despre typography, zicale romanesti cu substrat, expresii care ne inspira sau ne fac sa zambim, toate integrate intr-un design creativ.

            Yummy Inspiration este despre delicii apetisante, bunatati sanatoase sau placerile vinovate.

            Smart Community reprezinta bucuriile de weekend, clipele speciale cu prieteni buni si familie, atmosfera de petrecere si aniversari memorabile.

Perioada de inscriere se va desfasura intre 18 noiembrie si 31 decembrie 2015, iar lucrarile vor putea fi votate de catre public de la inceputul campaniei pana la data de 15 ianuarie 2016. Ulterior, un juriu format din specialisti in arta, fashion si fotografie va desemna trei design-uri castigatoare, cate unul pentru fiecare tema de concurs, care vor deveni imaginea noii colectii de sacose reutilizabile Mega Chic by Mega Image.

Premiul cel mare pentru fiecare categorie este de 1000 Euro, iar premiul de popularitate va fi un iPad Air cu husa personalizata cu design-ul castigator.

Mai multe detalii despre competitie, regulament, inscrieri si premii sunt in aplicatia Mega Chic, disponibila pe pagina www.mega-image.ro/megachic.

 

Oana Voinea

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

20 de ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

2 zile ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

2 zile ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

2 zile ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

2 zile ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

2 zile ago