Stiri Companii

Mercedes-Benz deschide un Centru de Logistică în Ilfov

7 apr. 2021 2 min

Mercedes-Benz deschide un Centru de Logistică în Ilfov

Reading Time: 2 minute

Mercedes-Benz România deschide un nou Centru Logistic din Dragomirești-Vale (jud. Ilfov). Creat pentru a deservi punctele de service autorizate din România, acoperind astfel toate cerințele clienților diviziilor Mercedes-Benz (Passenger Cars, Vans, Trucks & Buses) și smart, prezente pe piața locală, activitatea în noul centru a debutat în luna octombrie a anului 2020. Situat în aproprierea Bucureștiului, Centrul Logistic are o suprafață de peste 7000 mp și depozitează în acest moment peste 23.000 de piese.

„Noul centru logistic din București reprezintă o soluție de depozitare pe termen lung pentru operațiunile locale de after-sales. Acest proces de eficientizare a Rețelei Logistice era prevăzut de mult și ne aduce beneficii din punct de vedere al costurilor, al timpilor de execuție și al activităților de service. Am implementat o perspectivă comercială holistică, cu o abordare concentrată pe satisfacția clienților”, spune Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz România.

Comunicare digitală

Depozitul dispune de tehnologii și sisteme avansate, iar comunicarea cu punctele de service din țară este 100% digitală. Rețeaua formată din 46 de parteneri are acces la un sistem digital, conectat la procesele de depozitare, primind notificări instant cu privire la disponibilitatea și timpul de livrare al comenzilor. Mai mult, centrul folosește un sistem digital de gestionare a inventarului, asigurând astfel un maxim de eficiență din punct de vedere al operațiunilor cotidiene.

Dezvoltarea acestui centru a început în 2017, cu integrarea echipei Logistice din România în cadrul operațiunilor Global Service and Parts, un prim pas către obiectivele comune pentru succesul global și local. Scopul final a fost reprezentat de integrarea activităților de After-Sales din România sub umbrela Operațiunilor Globale de Logistică și Piese ale Mercedes-Benz. 

Centrul oferă piese necesare proceselor obișnuite de reparații și întreținere, precum și reparații mai complexe, precum tinichigerie și caroserie, dar și asamblări pentru propulsie – motor, transmisie, cutie de viteze. În funcție de gradul de prioritate al comenzii, produsele și serviciile ajung la partenerii autorizați Mercedes-Benz într-un interval de timp între 18 și 96 de ore.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: