Noua sucursală din România se subordonează celei din Italia. Aceasta are 5 divizii comerciale: climatizare, automatizări industriale și mecatronică, semiconductoare, automotive și transporturi. Pentru moment, sucursala românească va avea doar divizia de aparate de climatizare.
Mitsubishi Electric Europe BV este de peste 30 de ani activă în domeniul climatizării, prin Mitsubishi Electric Living Environmental Systems. „Am decis să consolidăm prezența Mitsubishi Electric în Europa investind în România, deoarece piața locală a înregistrat în ultimii ani o evoluție spectaculoasă. Mai mult decât atât economia locală a crescut mult și considerăm că avem condiții favorabile pentru consolidarea prezenței brandului”, a declarat Andrea Veronese, managerul Mitsubishi Electric România. Brandul este prezent pe piața locală de climatizare prin intermediul a trei distribuitori; Dipet, Mitclim și Romstal.
În 2017, cota de vânzări a companiei pe piața din România a fost de aproximativ 10 milioane de euro, totalizând 10% din piața locală de sisteme de climatizare. În ultimii ani, Mitsubishi Electric și-a dublat cota de piață pentru produse electrice de acest gen, iar în 2018 se estimează o creștere suplimentară a vânzărilor. Mitsubishi Electric Living Environmental Systems este prezentă în România încă din 1990, prin distribuitori.
În decembrie 2017, Mitsubishi Electric a demarat producţia de aparate de aer condiţionat la o nouă fabrică din Turcia, care va livra produse și pentru piața românească. Până acum, sistemele de climatizare veneau în România de la fabrica grupului din Thailanda.
Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…
Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…
Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…
AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…
Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…
SOS Satele Copiilor & Pepco România continuă și anul acesta campania „Ursuleții Faptelor Bune”, cu o colecție specială de ursuleți…