Brandul românesc de lux, Murmur, este prezent, de mâine, în Galeriile Lafayette din Paris. Creațiile vestimentare vor fi comercializate în cadrul unui pop-up store ce reunește doar câteva nume, selectate dintre cele care expun la Salonul Internațional de Lenjerie de la Paris.
Printre produsele pe care brandul de haine le va comercializa în cadrul Galeriilor se numără și colanții Stark, cei care s-au bucurat de apreciere chiar și din partea unor vedete internaționale. Articolele Murmur pot fi cumpărate și în alte „capitale ale modei”, cum ar fi: New York, Los Angeles, Tokyo, Geneva, München, Amsterdam, Moscova sau Dubai.
Brandul a fost lansat în anul 2011 ca un concept unic de prêt-à-porter cu influențe retro, care integrează elemente surprinzătoare de lenjerie, adaptate într-un mod inovativ și feminin în piese purtabile, de zi sau seară.
Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…
Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…
Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…
Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…
AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…
Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…