Categories: CompaniiStiri

Noi servicii pe piata de curierat

Reading Time: 2 minute

FAN Courier, companie cu capital integral romanesc, fondata in 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai si Felix Patrascanu, a lansat la inceputul acestei luni servicii noi destinate clientilor din intreaga tara.

Noile servicii sunt Campus si ePOD, iar serviciul Collect Point a fost extins in reteaua de benzinarii Petrom.

Collect Point, lansat in august 2012, este un serviciu ce permite expedierea de plicuri si colete oriunde in reteaua de acoperire FAN Courier. Din 2013 este disponibil in 153 de statii OMV din tara, iar din aceasta toamna, va fi disponibil si in reteaua de benzinarii Petrom in 301 statii. Clientii FAN Courier pot expedia corespondenta sapte zile din sapte, oriunde in reteaua de acoperire FAN Courier. Documentul de transport se completeaza pe loc, in locatia partenerului de unde se trimite expeditia, iar plata se efectueaza printr-un SMS trimis de catre expeditor. Serviciul este disponibil tuturor persoanelor care detin un telefon mobil cu o cartela activa in una din retelele Telekom, Orange sau Vodafone.

Serviciul Campus este dedicat tuturor studentilor cazati in campusurile universitare din Bucuresti. Prin intermediul serviciului, clientii pot expedia cu costuri mici colete din cele peste 100 de filiale FAN Courier din tara,catre locatii fixe situate in campusurile universitare din Bucuresti. Clientii au la dispozitie cutiile standard FAN Courier pentru expedierea coletelor.Taxarea se face infunctie de tipul ambalajelor.

“Campus” nu este un serviciu door to door; clientii pot apela la acestserviciudoardaca se vor prezenta in filialele FAN Courier.

Livrarile se efectueaza exclusiv in locatii fixe din incintele campusurilor in intervalul orar 11:00 – 13:00.

ePOD este o optiune de livrare cu semnatura electronica pe PDA si este un beneficiu oferit tuturor clientilor care folosesc platforma SelfAWB si care au semnat un act aditional in care au notat ca accepta semnatura electronica si nu solicita AWB original.

In prezent, compania deserveste peste 30.000 de clienti, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 2.750 de colaboratori si a unei flote auto de peste 2.000 de vehicule.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Inginerii Continental România dezvoltă tehnologii importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class

Inginerii Continental, de la centreler din Timișoara, Iași și Sibiu, dezvoltă componente și produse importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class. Pentru…

14 ore ago

Agroland Business System vrea vânzări nete de 344,6 mil. lei și investiții de 15 mil. lei în 2024

Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…

o zi ago

Vă era dor de telefoanele cu taste? HMD lansează Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G

HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…

o zi ago

Tazz: Românii comandă de 1 mai de 7 ori mai mulți mici față de o zi obișnuită

Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…

o zi ago

Ce își uită românii în Uber în 2024. Bucureștiul e în topul european al „uituicilor”

Uber lansează a opta ediție din Enciclopedia anuală a lucrurilor uitate și găsite în Uber, oferind informații despre cum se…

o zi ago

BCR a acordat credite noi de aproape 6 mld. lei în primul trimestru. Peste jumătate au fost pentru persoane fizice și microîntreprinderi

BCR a înregistrat un profit net de 620 milioane de lei (125 milioane de euro) în primul trimestru din 2024,…

o zi ago