Antreprenori

Nouă platformă online pentru părinți

Reading Time: 2 minute

În urma unei investiții de 500.000 de euro, miababy.ro devine primul start-up online dedicat părinților cu copii de până la trei ani.

Investiția de jumătate de milion de euro a vizat dezvoltarea platformei online, a sistemelor informatice, dezvoltarea conceptului de personalizare și aplicarea acestuia în mediul online, depozitul propriu, sistemele ERP, dar și stocurile retailerului.Platforma creează experiențe personalizate pentru fiecare client, în funcție de etapa de dezvoltare a copiilor.

Miababy.ro estimează că va recupera investiția inițială în primii trei ani de la lansare.

Ideea startup-ului a fost generată de probleme reale cu care se confruntă părinții în mediul online. Majoritatea site-urilor de profil operează fără stocuri și fără ajutorul unui curator care să verifice proveniența și calitatea produselor. Portofoliul miababy.ro include câteva zeci de branduri europene cu tradiție, certificate și atestate. Produsele sunt ecologice sau din materiale naturale, corespunzătoare fiecărei etape de vârstă. O prioritate pentru noul start-up a fost și dezvoltarea unui departament de customer service eficient, care să asigure livrarea rapidă și în siguranță a comenzilor.

„Cea mai mare provocare a fost să convingem brandurile internaționale cu tradiție să colaboreze cu un start-up online din România. A fost nevoie să le demonstrăm că avem un plan de afaceri solid, că vom lucra cu stocuri, că suntem buni platnici și că platforma noastră este foarte bine gândită”, spune Mia Karimzadeh, director general al miababy.ro.

Un studiu realizat de compania de cercetare MillwardBrown România a arătat că piața de produse pentru copii cu vârste cuprinse între zero și trei ani are o valoare de circa 400 – 450 de milioane de euro pe an, cu potențial major de creștere în segmentul online, care reprezintă 10% din piață. Mai mult, piața de produse pentru copii de până la trei ani va crește, anul acesta cu aproape 30%, urmând să depășească jumătate de miliard de euro. Din totalul achizițiilor pe acest segment, în online ponderea persoanelor care achiziționează cadouri este de 55%, iar cea a părinților care cumpără pentru copiii lor crește la 45%. De aceea, pe miababy.ro veți găsi o secțiune specială de cadouri pentru copii de până la trei ani, în funcție de eveniment – prima vizită, botez, zi de naștere, Paște, Moș Nicolae sau Crăciun.

„miababy.ro a fost creat cu o secțiune denumită Infinity, o rubrică relevantă de conținut pentru părinții care doresc să se documenteze despre fiecare etapă a dezvoltării copilului. În plus, aceștia au acces la produse inovatoare și la informații relevante despre rolul părinților în primii trei ani de viață. Conceptul este rezultatul unei cercetări minuțioase a pieței de profil și a unei investiții majore în crearea platformei care să răspundă nevoilor celor 1,4 milioane de cumpărători de pe această piață, din care 300.000 achiziționează produse online”, adaugă Mia Karimzadeh.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

2 ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

23 de ore ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

24 de ore ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

24 de ore ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

24 de ore ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

o zi ago