Categories: AntreprenoriStiri

Nu cu de toate, ci doar cu bucate alese

Reading Time: 2 minute

Cu o investitie de 20.000 de euro, Paul Nicolau a deschis SeaFood Shaorma, primul restaurant care prepara shaorma cu fructe de mare si sosuri de iaurt. Strategia antreprenorului din acest an include extinderea conceptului, prin deschiderea a trei noi restaurante, doua in Bucuresti si unul la Londra.

De la sfarsitul anului trecut, atunci cand spunem shaorma nu ne mai gandim doar la sosurile “grele” sau la cartofii prajiti, preparate bogate in calorii si nu tocmai indicate, ci si la fructe de mare si peste oceanic. Antreprenorul Paul Nicolau, care detine restaurantele “Taverna Racilor” si “Le Oac Oac Bistro” a adus inca o noutate pe piata de food din Romania, prin lansarea shaormei cu fructe de mare. SeaFood Shaorma este restaurantul care ofera in premiera doua tipuri de shaorma: SeaFood Shaorma (cu caracatita, crevete, calamar si sepie) si Ocean Shaorma (cu calamar, sepie, ton, peste spada, si merluciu). Sosurile sunt pe baza de iaurt, iar la final se adauga un strop de lamaie proaspat stoarsa peste ingrediente.

Antreprenorului i-a venit ideea din spatele restaurantului in urma cu peste doi ani, dar abia spre finele anului trecut a pus bazele proiectului. Cu o investitie de 20.000 de euro a deschis restaurantul SeaFood Shaorma la inceputul lunii decembrie, in zona Piata Muncii. Antreprenorul are un parteneriat cu un furnizor italian, care furnizeaza ingredientele acestei shaorma.

“Ceea ce am incercat in Bucuresti a fost sa pornesc o revolutie a acestui fel de mancare de tip fast food foarte popular in Romania si nu numai. Multi m-ar fi putut caracteriza drept prea indraznet, sa vin si sa propun un alt fel de shaorma. Am indraznit si iata ca am avut succes, cererea tot mai mare din partea clientilor confirma ca am avut dreptate”, spune Paul Nicolau, fondatorul SeaFood Shaorma.

In luna decembrie shaormaria a avut vanzari de aproape 15.000 de euro, iar pentru anul acesta, antreprenorul are deja in plan extinderea restaurantului in alte doua locuri, unul dintre ele fiind un mall din Bucuresti. Mai mult, strategia de dezvoltare include si deschiderea unui restaurant in Londra. SeaFood Shaorma are toate sansele sa devina, in cativa ani, un restaurant de renume national, iar fondatorul intentioneaza extinderea afacerii prin francizare, astfel ca oricine doreste sa implementeze un astfel de concept, va putea sa o faca.  

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Record de credite noi pentru persoane fizice la BRD: 2,35 mld. lei în primul trimestru din 2024

În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…

2 zile ago

Claudiu Butacu & George Constantin: Sustenabilitatea, dincolo de definiții

Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…

3 zile ago

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

3 zile ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

3 zile ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

3 zile ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

3 zile ago