MarComm

„Când poți și vrei mai mult, reușești” ne arată cea mai nouă campanie Alcalia semnată DDB România

Reading Time: 2 minute

Ca urmare a câștigării pitch-ului de creație organizat de Maspex, DDB România lansează noua comunicare a brandului premium de apă Alcalia.

Așa cum cele mai bune insight-uri sunt cele care vin din adevăruri pure, la fel s-a întâmplat și cu inspirația noii campanii care a venit direct din produs, mai precis adâncimea de la care este extrasă această apă alcalină (1200 metri) din izvoarele minerale ale munților Rodopi, Velingrad.

Prin urmare, inspirați din procesul de extragere, a venit firesc ca Alcalia să îmbrățișeze, în noua campanie, acest statement de brand: Descoperă lumea dinăuntrul tău.

„Împreună cu echipa DDB, demarăm al treilea an de comunicare pentru Alcalia, printr-o campanie care se pliază perfect pe atributele de comunicare anterioare și care pune accent pe beneficiile produsului și diferențiatorii săi: natural, sursă, adâncime, pH. Alcalia se adresează oamenilor curajoși, care nu se sperie ușor și nu se mulțumesc cu puțin. Oameni care cred, merg mai departe, caută adânc, explorează și își împing limitele” a declarat Alexandra Panait, Marketing Manager Beverages în cadrul Maspex România.

„În momentul în care ne-am dat seama că vorbim de un brand care îi inspiră pe cei ce nu încetează să caute, să descopere și să facă acel „extra mile”, am realizat că cel mai potrivit să ilustreze noul episod Alcalia este Adrian Nartea, cel care a adus succesul primei campanii. De data aceasta însă dăm la o parte cortina și îl descoperim pe Nartea, autentic, în rolul vieții lui, cel de actor,” a declarat Roxana Țâmpău, Managing Director DDB România.

Pentru a ajunge un actor de succes, a străluci în fața reflectoarelor, este nevoie de mult antrenament, curiozitate, experimentare, dorința de a ajunge mai departe și a da tot. Cu alte cuvinte, «go that extra mile», întocmai precum extragerea acestei ape alcaline premium.

Campania beneficiază de comunicare pe TV, în digital și Social Media și se desfășoară în perioada aprilie-mai.

Echipele care au contribuit la realizarea campaniei sunt formate din:

DDB România:

Andreea Baltă – Account Director

Andreea Boiangiu – Account Manager

Karina Condei – Strategic Planner

Stefan Vasilachi – Creative Director

Teodor Minea – Sr Art Director

Mihai Alexandru Ion – Sr Copywriter

Roxana Țâmpău – Managing Director

Maspex România:

Alexandra Panait – Marketing Manager Beverages

Alexandru Cîrmaciu – Senior Brand Manager

Raluca Radu – Brand Manager

Gabriela Oprea – Junior Brand Manager

Alexandru Mihalcea – Junior Brand Manager

Despre Alcalia

Apa Velingrad ALCALIA este extrasă din izvoarele minerale ale Munților Rodopi, din regiunea balneoclimaterică Velingrad, de la 1200 m adâncime. Este o apă minerală naturală necarbogazoasă, natural alcalină plată direct de la sursă, cu un pH ridicat de 9,36.

Culoarea petului este emblematică pentru nivelul ridicat de alcalinitate indicat de scala pH-ului. Compoziția apei 100% natural alcaline, Velingrad ALCALIA, rămâne neschimbată pe tot parcursul ei, de la sursă și până ajunge la consumator.  

Apă premium în categoria apelor minerale natural alcaline de pe piaţa din România, Velingrad ALCALIA se adresează consumatorilor care aleg produse potrivite unui stil de viaţă activ si sănătos. Descoperă ceea ce îţi face bine! „Alcalia îmi face bine!”

Despre DDB România

DDB România este agenția de creație membră The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din România și include agenții  specializate în servicii de creație, media, digital, branding, relații publice, producție, marketing experiențial și evenimente speciale.

Photo 34800196 / Bottled Water © Luchschen | Dreamstime.com

Romanita Oprea

Recent Posts

Record de credite noi pentru persoane fizice la BRD: 2,35 mld. lei în primul trimestru din 2024

În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…

2 zile ago

Claudiu Butacu & George Constantin: Sustenabilitatea, dincolo de definiții

Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…

2 zile ago

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

3 zile ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

3 zile ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

3 zile ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

3 zile ago