Inca de acum doi ani MedLife si-a propus “sa faca Romania bine”. Acum angajamentul este intarit printr-un juramant pe care compania si-l asuma prin vocea medicilor sai si concretizat printr-un spot ce poarta semnatura agentiei Jazz.
“Ideea a plecat de la strategie. Creatia nu doar ca a aprobat-o, dar a imbratisat-o cu drag. Am simtit emotia, puterea ideii. Juramantul lui Hipocrate, pe cat de simplu, pe atat de profund, de clar, de sincer. Da, este un juramant depus de toti medicii lumii, insa MedLife le reaminteste romanilor de el, prin medicii sai”, a spus Andreea Ghenoiu, Group Creative Director, Jazz.
“Campania este un manifest prin care dorim sa le reamintim romanilor ca in Romania se face si medicina de calitate si sa le crestem increderea in medicii nostri. La MedLife sanatatea oamenilor este in centrul preocuparii noastre” , a declarat Simona Iliescu, Marketing Director, MedLife.
Echipa MedLife: Simona Iliescu – Marketing Manager; Oana Safta – Marketing Specialist; Diana Grosu – Marketing Specialist; Mihai si Nicolae Marcu – Fondatori MedLife
Echipa Jazz: Valentin Suciu – Creative Partner; Irina Pencea – Managing Partner si Strategie; Andreea Ghenoiu – Group Creative Director; Raluca Matei – Senior Art Director; Georgiana Rotaru – Account Manager; Marina Perta – Account Executive
Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…
HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…
Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…
Uber lansează a opta ediție din Enciclopedia anuală a lucrurilor uitate și găsite în Uber, oferind informații despre cum se…
BCR a înregistrat un profit net de 620 milioane de lei (125 milioane de euro) în primul trimestru din 2024,…
Galeria Jecza din Timișoara alături de Fundația Interart Triade magnetizează publicul din Veneția cu o expoziție în premieră în orașul…