Categories: MarketingStiri

O noua campanie marca Jazz

Reading Time: < 1 minut

Inca de acum doi ani MedLife si-a propus “sa faca Romania bine”. Acum angajamentul este intarit printr-un juramant pe care compania si-l asuma prin vocea medicilor sai si concretizat printr-un spot ce poarta semnatura agentiei Jazz.

 

“Ideea a plecat de la strategie. Creatia nu doar ca a aprobat-o, dar a imbratisat-o cu drag. Am simtit emotia, puterea ideii. Juramantul lui Hipocrate, pe cat de simplu, pe atat de profund, de clar, de sincer. Da, este un juramant depus de toti medicii lumii, insa MedLife le reaminteste romanilor de el, prin medicii sai”, a spus Andreea Ghenoiu, Group Creative Director, Jazz.

“Campania este un manifest prin care dorim sa le reamintim romanilor ca in Romania se face si medicina de calitate si sa le crestem increderea in medicii nostri. La MedLife sanatatea oamenilor  este in centrul preocuparii noastre” , a declarat Simona Iliescu, Marketing Director, MedLife.

Echipa MedLife: Simona Iliescu – Marketing Manager; Oana Safta – Marketing Specialist; Diana Grosu – Marketing Specialist; Mihai si Nicolae Marcu – Fondatori MedLife

Echipa Jazz: Valentin Suciu – Creative Partner; Irina Pencea – Managing Partner si Strategie; Andreea Ghenoiu – Group Creative Director; Raluca Matei – Senior Art Director; Georgiana Rotaru – Account Manager; Marina Perta – Account Executive

 

 

 

 

 

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Agroland Business System vrea vânzări nete de 344,6 mil. lei și investiții de 15 mil. lei în 2024

Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…

12 ore ago

Vă era dor de telefoanele cu taste? HMD lansează Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G

HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…

14 ore ago

Tazz: Românii comandă de 1 mai de 7 ori mai mulți mici față de o zi obișnuită

Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…

15 ore ago

Ce își uită românii în Uber în 2024. Bucureștiul e în topul european al „uituicilor”

Uber lansează a opta ediție din Enciclopedia anuală a lucrurilor uitate și găsite în Uber, oferind informații despre cum se…

15 ore ago

BCR a acordat credite noi de aproape 6 mld. lei în primul trimestru. Peste jumătate au fost pentru persoane fizice și microîntreprinderi

BCR a înregistrat un profit net de 620 milioane de lei (125 milioane de euro) în primul trimestru din 2024,…

15 ore ago

Galeria Jecza din Timișoara alături de Fundația Interart Triade magnetizează publicul din Veneția cu o expoziție în premieră

Galeria Jecza din Timișoara alături de Fundația Interart Triade magnetizează publicul din Veneția cu o expoziție în premieră în orașul…

17 ore ago