Sub conceptul ”Everyday Made Extraordinary”, Häagen-Dazs invită consumatorii să descopere noile ambalaje, realizate în colaborare cu 13 artiști din toată lumea, care au creat 46 de ”art patterns” diferite, reprezentative pentru fiecare sortiment de înghețată.
Brandul american de îngheţată premium Häagen-Dazs a fost fondat în anul 1961 este consumat în prezent în peste 50 de țări de pe glob.
Înghețata Häagen-Dazs este disponibilă în lanţuri de retail, hoteluri premium şi în peste 900 de locaţii Häagen-Dazs din întreaga lume.
În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…
Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…
Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…
Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…
Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…
Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…