Stiri Business

OMV Petrom își dezvoltă canal de vânzare digital pentru IMM-uri

30 sept. 2021 2 min

OMV Petrom își dezvoltă canal de vânzare digital pentru IMM-uri

Reading Time: 2 minute

OMV Petrom își creează propriul canal de vânzare digital pentru contractarea și gestionarea serviciilor de furnizare gaze de către companiile mici și mijlocii, parteneriat cu Qualitance și Flowx.ai.

Semnătură electronică

Utilio este o platformă avansată de vânzări care simplifică interacțiunile inconsistente și consumatoare de timp, accelerează procesele operaționale și creează eficiență pentru clienții și angajații OMV Petrom. Platforma ajută companiile mici și mijlocii să contracteze și să gestioneze servicii de gaze naturale 100% online, într-o experiență rapidă și fluidă. Utilio reduce substanțial complexitatea și durata procesului de contractare la mai puțin de 20 de minute, înlocuind documentele fizice cu cele digitale și integrând semnătura electronică.

Eficiența platformei Utilio este rezultatul implementării tehnologiei Flowx.AI în ecosistemul OMV Petrom și al integrării acesteia cu alte peste 10 sisteme și aplicații: de la instituții publice precum ANRE și ONRC la Coface sau soluții de grup precum CRM și alte platforme specializate specifice industriei. Tehnologia Flowx.AI, care a fost implementată și integrată de către echipa Qualitance, centralizează fluxuri uriașe de date provenite din sisteme disparate și creează o singură sursă de adevăr. Ca rezultat, Utilio oferă o experiență care automatizează procese operaționale anterior de lungă durată, precum identificarea și eligibilitatea financiară, generează oferte personalizate și asigură, în permanență, suport, transparență și predictibilitate prin estimare de consum.

O nouă paradigmă software

Framework-ul de lucru aplicat de către echipa Qualitance în dezvoltarea platformei Utilio folosește metodologia Agile și principii de design thinking și se concentrează pe integrarea feedback-ului utilizatorilor în produsul final, printr-o documentare intensă, prin rapid prototyping și testare continuă de-a lungul întregului proces de creare și dezvoltare.

OMV Petrom a ales tehnologia Flowx.AI datorită noii paradigme pe care aceasta o creează în dezvoltarea software. Flowx.AI ajută companiile mari cu infrastructură disparată sau legacy să construiască experiențe digitale în mai puțin de 10 săptămâni cu ajutorul primului algoritm AI de generare de interfețe digitale. Totodată, modelul arhitectural “Core Revival” accelerează transformarea digitală a companiilor, susținând raționalizarea și actualizarea infrastructurii legacy.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: