Finanțe Stiri

OTP Bank, soluție pentru utilizarea telefonului mobil în loc de POS

08/03/2021 2 min read

OTP Bank, soluție pentru utilizarea telefonului mobil în loc de POS

Reading Time: 2 minute

OTP Bank anunță lansarea serviciului OTP POSibil, soluție care permite acceptarea la plată a cardurilor bancare și utilizarea telefonului mobil în loc de POS.

Prin OTP POSibil, OTP Bank susține afacerile locale, oferind un instrument care permite realizarea operațiunilor de acceptare la plată pe loc, fără necesitatea unui terminal POS clasic și fără costuri de mentenanță sau consumabile suplimentare. Aplicația este compatibilă cu terminalele mobile cu sistem de operare Android, telefon mobil sau tabletă, și este optimă pentru utilizarea în activitățile de curierat și livrări, servicii de transport în regim taxi și activități antreprenoriale, acolo unde mobilitatea afacerii este un factor-cheie, arată banca, într-un comunicat de presă.

OTP POSibil este implementată în parteneriat cu Mastercard și Visa și încorporează tehnologia denumită generic „SoftPOS”, care oferă mobilitate, rapiditate și flexibilitate în acceptarea la plată a cardurilor bancare contactless și a dispozitivelor de plată alternative, dotate cu tehnologia NFC, ușurând operațiunile de încasare.

„După ce în urmă cu câteva zile anunțam inaugurarea unei noi sucursale flagship la Timișoara, iată că acum venim cu o altă noutate: lansarea OTP POSibil. Este o aplicație digitală inovatoare, creată special pentru cei care vor să încaseze plățile din mers, direct pe telefonul lor mobil, într-un mod sigur și rapid. Strategia noastră de creștere a OTP Bank are în vedere, așadar, extinderea rețelei fizice, dar în paralel dezvoltăm și soluții online moderne și flexibile, în conformitate cu transformarea comportamentului general față de shopping.

În plus, nu pot să nu remarc că raportul plăților digitale în portofoliul nostru continuă să crească susținut, fiind stimulat de rafinarea canalelor digitale și creșterea încrederii în securitatea acestui tip de tranzacții bancare”, a declarat Roxana Hidan, Director General Adjunct OTP Bank România, divizia Retail.

Tranzacțiile și plățile digitale au o pondere de 93% din totalul tranzacțiilor din portofoliul OTP Bank, în cazul persoanelor fizice, și de 97% în cadrul companiilor.

Aplicația OTP POSibil se instalează pe telefonul mobil în mod similar cu aplicația de plăți mobile OTPay și apoi poate fi accesată cu ajutorul datelor de conectare furnizate de OTP Bank prin email și SMS, conform „Contractului de acceptare la plată a cardurilor” semnat în prealabil cu banca.

Tranzacțiile sunt securizate prin tehnologii de criptare specifice terminalelor POS, pot fi urmărite direct în aplicație, iar încasările sunt procesate automat în contul utilizatorului în a doua zi lucrătoare după realizarea tranzacției.

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole pe aceeași temă