MarComm

Oxygen semnează campania de lansare a outletului FASHION HOUSE Pallady

Reading Time: 2 minute

Agenția Oxygen a semnat campania integrată de comunicare pentru deschiderea FASHION HOUSE Pallady, primul centru de acest tip inaugurat în acest an în Europa continentală.  

Strategia Oxygen s-a axat pe faptul că noul centru outlet oferă echilibrul perfect între dorința clienților pentru necesitatea unei experiențe de cumpărături sigure, dar în același timp atractive – prin branduri de top și discounturi de până la 70% în fiecare zi. FASHION HOUSE Pallady aduce un concept nou pe piața centrelor comerciale din România – galerii în aer liber ce alcătuiesc un shopping land cu un vibe aparte, cu un design inspirat din arhitectura Belle Époque a Bucureștiului

Sub conceptul „Shopping magia continuă”, campania a avut ca scop poziționarea noului outlet ca destinație de smart shopping pe harta comercială a Capitalei, dar și în împrejurimi. Mixul de comunicare a inclus OOH, print, TV și radio, activități de PR și BTL, și mediul online.

Ne bazăm pe Oxygen pentru servicii integrate de comunicare, de la strategie la creație, PR și BTL, pentru cele două centre de tip outlet din București. Ne bucură că alături de Oxygen și partenerii noștri, am avut rezultate excepționale pentru lansarea FASHION HOUSE Pallady și vom continua să dezvoltăm campanii frumoase și de impact, împreună”, a declarat Mia Deaconu, Marketing Manager FASHION HOUSE Group România.

„Am lucrat cu mare plăcere pentru lansarea unui produs cu o estetică aparte pe care l-am și folosit ca background pentru toate vizualurile din campania de comunicare. O oportunitate de neratat, la cât de frumos a fost dezvoltat întregul complex. N-ați văzut cum arată noul FASHION HOUSE Pallady? Păi să mergeți, zic. Vă veți simți ca la promenadă în Bucureștiul de odinioară. Pentru că smart shopping e și despre cum te simți când faci cumpărături, pe lângă faptul că ai zilnic discounturi mari la branduri premium”, a declarat Cristiana Belodan, Strategy and Transformation Director Oxygen.

Echipele care au realizat campania:

Echipa Oxygen:  

Cristiana Belodan – Strategy and Transformation Director; Laura Leonte – Group Creative Director; Agatha Muler – Senior Art Director; Irina Manole – Communications Director; Anca Dorombach – Senior Account Coordinator; Laura Hladii – Account Manager; Alexandra Dinu – Senior Account Executive; Ruxandra Deaconu – Account Executive; Monica Roșioru – Traffic Manager, Răzvan Roșu – Video Production Director.

Echipa FASHION HOUSE: 

Paula Mc Nulthy – Head of Marketing FASHION HOUSE Group; Mia Deaconu – Marketing Manager.

Romanita Oprea

Recent Posts

Tendințe în eCommerce: Concierge și Composable Commerce

În prezent, eCommerce-ul nu mai este doar un canal alternativ de vânzare, ci a devenit coloana vertebrală a multor afaceri.…

52 de minute ago

eMAG lansează Baby Shop, cu peste 100.000 de produse pentru copii

eMAG lansează Baby Shop, un nou shop-in-shop care vrea să simplifice modul în care părinții pot găsi și comanda produse…

o oră ago

UNSAR: Nu va exista coplată la RCA

În contextul modificării Legii RCA, aflată acum în Camera Deputaților, reprezentanții UNSAR subliniază că atât Directiva europeană (UE) 2021/2118 privind…

o oră ago

După trei ani de inovație și cercetare, Ferma Sol și Suflet, pionier în agricultura regenerativă, este autosustenabilă

După trei ani de inovație și cercetare, Ferma Sol și Suflet, un pionier în agricultura regenerativă din România, a ajuns…

2 ore ago

Întreprinderile sociale din România au creat 1.500 de locuri de muncă

NESsT și IKEA Social Entrepreneurship marchează impactul produs de Programul Accelerator Polonia și România care, în decursul a 4 ani,…

2 ore ago

Ionuț Bălan: Ce relevanță mai are Big Mac Index în vreme de război?

Evaluările asupra economiei, cel puțin cele care implică cifre și calcule aritmetice, sunt întotdeauna tentative eșuate parțial din start de…

3 ore ago