Companii CSR Stiri

Parteneriat KFC România în vederea reducerii risipei alimentare

27 aug. 2019 2 min

Parteneriat KFC România în vederea reducerii risipei alimentare

Reading Time: 2 minute

KFC intră în parteneriat cu Asociația “Sfântul Arhidiacon Ștefan” (ASAS) Ghencea, din București, parte a programului Harvest, care contribuie la reducerea risipei alimentare.

KFC va dona surplusul de alimente din restaurantele sale celui de-al patrulea colaborator care se alătură rețelei. Astfel, este asigurată una din mesele principale ale zilei persoanelor din medii defavorizate sau aflate în risc de excluziune socială.

Programul Harvest este o inițiativă de responsabilitate socială care a fost implementată la nivel global și are rolul de a combate risipa alimentară și de a spijini organizațiile non-guvernamentale, la nivel local. În România, programul a fost implementat în noiembrie 2017 și funcționează după modelul sistemului internațional.

Harvest 1

”Programul Harvest reprezintă un sprijin important pentru persoanele din medii defavorizate, asigurându-le hrana zilnică. În prezent, colaborăm activ cu trei asociații, respectiv Caritas București, Organizația Umanitară CONCORDIA și Bucuria Darului.

Dorința noastră este să extindem programul în continuare și să creăm o rețea sustenabilă prin care nu doar reducem risipa alimentară, dar reușim să educăm și să creștem totodată calitatea vieții persoanelor din medii defavorizate”, a declarat Claudia Porojan, Senior PR & CSR Manager, Sphera Franchise Group.

Mai bine de 600 de beneficiari (copii, bătrâni, familii nevoiașe sau persoane cu dizabilități) au primit hrană zilnic, fiind distribuite în total peste 2.500 kilograme de carne de pui din restaurantele KFC din București și Brașov.

Asociația “Sfântul Arhidiacon Ștefan” (ASAS) Ghencea a luat naștere în urmă cu 15 ani, printre programele desfășurate în prezent numărându-se: Clubul Copiilor, program de prevenire a abandonului școlar; Cantina socială  care asigură o masă de prânz pentru 140 de persoane zilnic, de luni până vineri; Clubul Seniorilor, program de reinserție socio-profesională; consiliere psihologică, socială, juridică, asistența medicală primară și servicii sociale gratuite.

Zinger fillet, Fillet, Fillet bites, Crispy Strips sau bucăţi de pui sunt produsele pe care KFC România le donează asigurându-se că standardele obligatorii sunt respectate.

Programul Harvest se desfășoară la nivel internațional în mai multe țări: SUA, Puerto Rico, Marea Britanie, Canada, Spania, Italia, Africa de Sud, iar acum în Europa de Est.

Restaurantele KFC din aceste țări donează, în fiecare an, aproape 1.600 de tone de alimente, către organizațiile non-guvernamentale.

Foto: © Tomasz Bidermann | Dreamstime.com

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: