MarComm Publicitate

pastel semnează cea mai nouă campanie promoțională Covalact

30/03/2021 2 min read

pastel semnează cea mai nouă campanie promoțională Covalact

Reading Time: 2 minute

Bulgăraș cu bulgăraș, premiul crește mintenaș este cea mai nouă campanie promoțională Covalact, lansată la nivel național pentru gama de produse Brânzică de casă Covalact de Țară, în colaborare cu agenția de creație și comunicare pastel. Coana Chiva, personaj notoriu și emblema brandului, îi provoacă în stilul ei caracteristic pe “conașii de la oraș” cu premii la fel de ispititoare ca bulgărașii de brânzică de casă Covalact de Țară pe care i-a pregătit. Premiile sunt de la mic la mare, pentru oricine, în funcție de numărul de produse achiziționate: 100 de cântare de bucătărie, 10 masini de făcut pâine sau 10.000 de lei – premiul cel mare în bani.

Campania promoțională este susținută prin comunicare  TV, online și informare la raft în perioada 15 februarie- 30 martie 2021.

„Ne bucură să lucrăm pentru brandul Covalact de Țară, mai ales ca această primă campanie a însemnat adaptarea comunicării la noile condiții – renunțarea la activările cu promoteri în magazine și redirecționarea bugetului către canalele digitale, cu soluții care să ofere cât mai multă vizibilitate, claritate și relevanță campaniei. Provocarea a fost să încurajăm interacțiunea cu brandul și să creștem vânzările, într-o perioadă complicată, cu multe restricții”, declară Dana Nae Popa, Managing Director pastel.

Campania pune la dispoziția participanților la concurs un mecanism de activare simplu și accesibil. Consumatorii se pot înscrie atât prin SMS cât și online, accesând pagina de site dedicată campaniei. În contul individual creat, ei pot vedea în orice moment care este numărul produselor achiziționate înscrise și pentru ce nivel de premii sunt eligibili.

Brânzica de casă de la Covalact de Țară este o alegere gustoasă și hrănitoare atât pentru copii, cât și pentru adulții preocupați de o alimentație echilibrată și sănătoasă. Este ideală pentru gustarea dintre mese, pentru micul dejun sau pentru cină în cazul copiilor mici. Ne-am dorit să-i recompensăm pe consumatorii noștri fideli de branzică de casa, iar pastel a venit cu un concept creativ care să susțină creșterea frecvenței de cumpărare și să loializeze consumatorul în același timp”, explică Irina Olteanu, Senior Brand Manager Covalact de Țară.

Noua campanie Covalact de Țară o readuce în prim plan și pe Moțată, nepoata Coanei Chiva, prezența sa fiind o apariție importantă în toate comunicările pentru această gamă de produse. 

Echipa pastel:
Răzvan Dumitrescu – Senior Strategic Planner
Manuela Silică – Account Director
Mihaela Nouraș – Account Executive
Laura Iane – Creative Director
Roxana Sava – Copywriter
Raluca Gorjanu-Radu – Art Director

Echipa Covalact:
Cristina Miclea – Director de Marketing
Irina Olteanu – Senior Brand Manager
Luciana Simion – Brand Manager
Sorina Sibieanu – Brand Manager

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole pe aceeași temă