Business Interviuri

Paul Drăgan, McDonald’s România: Mai multe ingrediente locale

21 nov. 2022 3 min

Paul Drăgan, McDonald’s România: Mai multe ingrediente locale

Reading Time: 3 minute

McDonald’s are peste 60 de furnizori români și a decis recent să folosească exclusiv ouă bio de la Familia Toneli pentru micul dejun McDonald’s. Am aflat de la Paul Drăgan, Director General McDonald’s în România, de ce este importantă colaborarea cu producătorii locali.

De ce ați decis să introduceți ouă bio în meniu?

La McDonald’s, clienții vor găsi mereu varietate și produse pregătite cu ingrediente care respectă standardele noastre de calitate. De aceea, căutăm să consolidăm parteneriate cu furnizori care se aliniază cu misiunea noastră de a ne întâmpina clienții cu produse accesibile, pregătite din ingre­diente de cea mai bună calitate.

Acum, prin decizia de a folosi exclusiv ouă bio de la Familia Toneli pentru micul dejun ­McDonald’s, aducem și mai multă valoare pentru consumatori, ­oferindu-le produse pregătite cu ingrediente proaspete, de proveniență ecologică. Și pentru că știm cât de mult apreciază clienții ­McDonald’s rețetele inedite, am introdus recent și două noi sandvișuri cu ouă bio, în ediție limitată, care sperăm să fie pe placul tuturor celor ce vor să-și înceapă ziua cu un mic dejun savuros.

Toneli este partener strategic și unic furnizor acreditat de McDonald’s în România pentru categoria de produs ou încă din 2014. Este liderul pieței de ouă de consum din România și un brand care se bucură de recunoaștere internațională pentru calitatea produselor sale. De aceea, inițiativa de a extinde colaborarea și de a introduce în meniul nostru ouă bio de la Familia Toneli a venit în mod firesc. În plus, am ales să facem acest pas alături de un partener care ne împărtășește preocuparea pentru îmbunătățirea sistemului de producție și aprovizio­nare. Căutăm să luăm fiecare decizie cu responsabilitate față de consumatori, față de comunitățile din care facem parte și față de mediul înconjurător.

Cu ce alți producători locali cola­borați?

Colaborăm cu numeroși producători locali. În 2021, spre exemplu, peste 60 de furnizori români au asigurat materii prime de tip alimentar, ambalaje și alte tipuri de materiale operaționale. Acest lucru este posibil datorită par­teneriatelor pe care le-am dezvoltat în ultimii ani.

Am vorbit despre Toneli, care asigură necesarul de ouă pentru produsele din meniul de mic dejun, însă avem colaborări importante cu multe branduri locale. Carnea de pui din burgeri, sandvișuri sau Chicken Tenders este furnizată de Transavia, cel mai mare producător de carne de pui la nivel național, iar șunca și salamul folosite la micul dejun sunt produse de Angst România. Râureni este furnizorul nostru acreditat pentru sucul de mere disponibil în restaurantele noastre. Chiflele sunt produse local de Lantmännen Unibake, iar salata și legumele proaspete din preparatele noastre sunt asigurate de Eisberg România.

Aveți planuri pentru creșterea ponderii furnizorilor locali?

Intenționăm să creștem numărul preparatelor din restaurantele noastre care conțin ingrediente locale, dar și numărul altor materii prime necesare pentru buna funcționare a restaurantelor noastre. Ne dorim să consolidăm parteneriatele cu cei care ne sunt alături deja și să construim relații durabile, pe termen lung, ­bazate pe etică și corectitudine. În același timp, căutăm modalități prin care să continuăm să inovăm alături de partenerii noștri. Inițiativa de a introduce ouă bio în ­meniul McDonald’s reprezintă o premieră națională pe piața restau­rantelor cu servire rapidă. Bineînțeles, rămânem deschiși către orice furnizor care ne împărtășește valorile și care respectă aceleași stan­darde riguroase de calitate și siguranță alimentară.

Aplicăm o politică strictă în această privință, dar rezultatele sunt pe măsură. Colaborăm numai cu furnizori de încredere, care asigură ingrediente ireproșabile din punctul de vedere al gustului, aspectului și prospețimii. Pentru că numai în felul acesta putem oferi produse delicioase, pentru acea experiență care îi determină pe toți cei care ne trec pragul să revină cu plăcere.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 368 (17 noiembrie – 18 decembrie 2022). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: