Marketing

Pavel Bartoș, personaj în noua campanie LaDoiPași

Reading Time: < 1 minut

Geometry semnează cele mai noi spoturi pentru rețeaua de magazine LaDoiPași, parte a unei campanii de imagine lansate recent. Campania cuprinde patru spoturi, fiecare cu câte o durată de 40 de secunde. Intitulate Colegul, Anunțul, Repetiția și Rețeta, spoturile îl introduc pe Pavel Bartoș în comunitate. Ipostaza în care Pavel este prezentat este aceea de un alt membru al comunității, de profesie actor. Ideea centrală a spoturilor are la bază comunitatea, aceasta fiind personajul principal colectiv.

Campania este comunicată pe TV și în online începând cu luna iunie, iar primele două spoturi lansate deja sunt: Colegul, unde Pavel Bartoș este prezent ca un alt client al magazinului, parte din comunitatea LaDoiPași și Anunțul, în care Pavel dă o mână de ajutor și face echipă cu vecinii săi. Celelalte două spoturi, Repetiția și Rețeta, urmează să fie lansate în iulie și august. Spoturile sunt regizate de Radu Muntean.

v=pdhWvKuzNVM v=KGUyxiZkJPQ

 

Echipa La Doi Pași: Irinel Popescu – Head of Retail & Trader Distribution – METRO Cash & Carry România; Geanina Ghiculescu – Head of Retail Marketing – METRO Cash & Carry România; Dana Banica – Retail Marketing Manager – METRO Cash & Carry România; Elena Boldor – Senior Marketing Specialist – METRO Cash & Carry România; Ancuța Radu – Digital Marketing Specialist – METRO Cash & Carry România

Echipa Geometry: Bogdan Teodorescu– Creative Director; Rareș Dumitrel – Group Creative Director; Dan Costea – Senior Art Director; Ioana Ichim – Senior Copywriter; Simona Costea – Client Service Director; Alexandra Ionescu – Account Director; Irina Matei – Account Manager; Simona Chiritoiu – Traffic Manager; Georgiana Nica – Junior Strategic Planner; Cosmin Bumbăcea – Senior Copywriter; Ioana Dobrinescu – Strategic Planner. 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

15 ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

2 zile ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

2 zile ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

2 zile ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

2 zile ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

2 zile ago