Pernod Ricard își extinde parteneriatul cu Mediascope, mizând pe inovație și creativitate experiențială în 2025
Reading Time: 4 minutePernod Ricard, unul dintre liderii mondiali în industria băuturilor spirtoase și a vinurilor, își continuă parteneriatul cu agenția Mediascope.
De la inițiative estivale la perioade festive cu o concurență intensă, colaborarea s-a evidențiat prin execuții si experiențe creative la punctul de vânzare, care au crescut vizibilitatea produselor premium și super-premium din portofoliul Pernod Ricard.
Prin concepte de comunicare și design diferențiatoare, Mediascope a susținut obiectivul de amplificare a legăturii dintre branduri și consumatorii finali, asigurând o prezență distinctă la raft și consolidând mesajele-cheie folosite de brand. Extinderea parteneriatului subliniază angajamentul ambelor părți de a dezvolta proiecte noi, centrate pe inovație și experiențe imersive.


În 2025, Mediascope va pune accent pe soluții tehnologice avansate și automatizări concepute pentru a face experiența cumpărător – produs mai atractivă.
Pe lângă gestionarea materialelor de brand pentru campaniile off-trade (inclusiv campania de Paște, Summer Mix cocktails, Winter Whiskeys), Mediascope va furniza în continuare standarde înalte de execuție in magazine, anticipând nevoile consumatorilor și implementând campanii direcționate către rezultate măsurabile.

„Suntem onorați de încrederea pe care Pernod Ricard ne-o acordă în continuare. Anul 2025 ne va permite să ne calibrăm și mai bine așteptările și procesele de lucru, pentru a integra noile tehnologii în experiențele oferite consumatorilor. Ne propunem să consolidăm poziția de lider a Pernod Ricard și să obținem rezultate memorabile la fiecare campanie, transformând consumatorii în adevărați invitați ai brandului la experiențe” a declarat Dragoș Bocai, Director General Mediascope.
„Prin mixul de soluții dezvoltat împreună cu Mediascope, ne propunem să creștem impactul și interactivitatea brandurilor din portofoliului Pernod Ricard în rețelele partenere. Obiectivul echipei mele este să transformăm spațiile de vânzare în puncte de experiență premium, unde tehnologia și execuția inspirată diferențiază brandurile și aduc plus-valoare atât retailerilor, cât și consumatorilor”, a declarat Andrei Șchiopu, Head of Modern Trade, Pernod Ricard România.

„Parteneriatul cu Mediascope pentru perioada următoare se sprijină pe o viziune comună: să transformăm fiecare implementare într‑o experiență memorabilă, trecând — cum ne place să spunem — de la a livra la a pune în scenă. Pernod Ricard construiește platforme de storytelling și experiență pentru consumatori, iar Mediascope le amplifică prin soluții cu new‑tech în retail, ceea ce ne aduce sinergie între toate punctele de contact. De asemenea, prin data collection, putem documenta cu precizie interacțiunea și remodela strategia” a declarat Adelina Din Țurcanu, Head of Marketing Pernod Ricard.
Prin această colaborare extinsă, Pernod Ricard și Mediascope își reiterează angajamentul față de stabilitate, predictibilitate și creativitate experiențială, punând accent pe campanii cu obiective clare de vânzări și engagement pentru portofoliul de branduri, atât la nivel local, cât și internațional.
Extinderea parteneriatului dintre Pernod Ricard și Mediascope va pune accent pe:
- Stabilitate și predictibilitate: Echipa actuală Mediascope va rămâne implicată în proiectele Pernod Ricard, asigurând continuitate și expertiză aprofundată asupra brandurilor și implementărilor.
- Inovație și creativitate experiențială: Soluțiile de marketing 360° oferite de agenție, combinate cu tehnologie de ultimă generație, vor contribui la dezvoltarea unor campanii memorabile și la consolidarea imaginii de lider de piață pentru Pernod Ricard.
- Focus pe rezultate: Toate brief-urile de campanie vor avea ca focus obiective tangibile de vânzări și awareness pentru a implementa soluțiile inovatoare ale diviziei New Tech Mediascope.
Despre Pernod Ricard
Pernod Ricard este un lider global în industria băuturilor spirtoase premium, fiind liderul în piața de produse spirtoase de import în România. Misiunea, viziunea și obiectivele companiei reflectă angajamentul său față de excelență, responsabilitate socială și creștere sustenabilă.
Pernod Ricard urmărește dezvoltarea pe termen lung a brandurilor sale, respectând în totalitate oamenii și mediul înconjurător și caută să susțină creșterea și profitabilitatea în beneficiul tuturor părților interesate. Compania este strategic poziționată pentru a valorifica cererea globală continuă pentru branduri premium de spirtoase și vinuri.
În România, Pernod Ricard se angajează să ofere experiențe memorabile consumatorilor, susținând evenimente de amploare, precum festivaluri de muzică, pentru a promova brandurile sale și a interacționa direct cu publicul țintă. Această abordare face parte din strategia de marketing a companiei, care pune accent pe crearea de experiențe autentice și personalizate pentru consumatori.
Prin aceste inițiative, Pernod Ricard România își reafirmă angajamentul față de misiunea și viziunea globală a companiei, adaptându-le la specificul pieței locale și la preferințele consumatorilor români.
Despre Mediascope
Agenția de trade marketing Mediascope este specializată în New Tech, Data Collection & Data Analysis și automatizări, activări de brand, campanii integrate și soluții creative pentru o gamă variată de clienți. Cu o experiență solidă în industrii multiple, agenția oferă servicii personalizate, de la strategie și creație până la implementare și măsurarea performanței.
Domenii de expertiză:
- Activări de brand: Organizarea și implementarea de activări la punctele de vânzare, în cadrul evenimentelor sau în spații publice, pentru a crește vizibilitatea și rata de engagement.
- Campanii integrate: Dezvoltarea de soluții de marketing 360°, care includ elemente de new tech, digital, outdoor, in-store și experiențial.
- Producții personalizate: Dezvoltarea de instalații si POSM-uri inovatoare de brand, teatralizări, plasări experiențiale, tehnologie și data collection.
Mediascope colaborează cu branduri de renume din industrii diverse, precum: FMCG, spirtoase și băuturi alcoolice, retail și comerț, fashion, evenimente și festivaluri, fiind orientată către livrarea unor campanii care generează impact măsurabil, fie prin creșterea vânzărilor, fie prin consolidarea imaginii de brand.
Echipa Mediascope oferă soluții inovative, dar ancorate în realitățile și obiectivele de business ale clienților și se implică activ în procesul de creare și implementare, colaborând îndeaproape cu clienții pentru a se asigura că fiecare proiect este aliniat la cerințele acestora.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz