Sodexo Benefits and Rewards Services, lider global în beneficii extrasalariale şi soluţii pentru creşterea implicării angajaţilor la locul de muncă, devine PLUXEE.
„PLUXEE este un nou brand digital, optimist și inovator, care înglobează viziunea și planurile noastre ambițioase pe o piață în creștere. Prin acest brand nou, dorim să ne remarcăm pentru ceea ce suntem. Identitatea noastră puternică va fi un factor de diferențiere pentru clienții și partenerii noștri și pentru atragerea de noi talente, în special în mediul digital”, declară Aurélien Sonet, CEO PLUXEE.
Ca parte a planului strategic pentru 2025, PLUXEE intenţionează să accelereze activitatea sa de referinţă în domeniul beneficiilor extrasalariale care pot fi utilizate pentru plata mesei de prânz, în special prin consolidarea poziţiei în rândul IMM-urilor.
PLUXEE vrea să extindă oferta de produse şi servicii de wellbeing, carduri cadou, carduri pentru transport sau măsuri de susţinere a puterii de cumpărare şi a implicării angajaţilor la locul de muncă
Pentru atingerea acestor obiective, PLUXEE va investi în fiecare an, până în 2025, 10% din cifra de afaceri în tehnologie.
PLUXEE este un jucător prezent în 31 de țări, cu know-how dobândit de-a lungul a peste 45 de ani de activitate, viziune și angajament pe termen lung al acționarului său de referință, familia Bellon.
Danone România anunță numirea lui Adrian Valentin Pascu în funcția de Director General Danone Europa Centrală și de Est, începând…
Performanța sectorului prelucrător din România a continuat să se îmbunătățească în luna mai, chiar în cea mai mare măsură înregistrată…
Acer a lansat camera SpatialLabs Eyes Stereo, cea mai recentă completare a gamei de dispozitive SpatialLabs 3D. Camera 3D compactă…
Acer a anunțat trei noi monitoare de gaming din gama Predator, dedicate jucătorilor profesioniști și pasionaților de jocuri care își…
Ministrul Energiei, Sebastian Burduja, şi directorul general al Transgaz, Ion Sterian, au semnat un contract de finanţare pentru construirea conductei…
În lumea digitală de astăzi, reclamele sunt practic inevitabile. De la reclame pop-up zilnice până la postări șirete ale afiliaților…