Stiri

Produse Vetter și Swarovski care ajută Salvați Copiii România

Reading Time: 2 minute

Vetter și Swarovski au creat recent seria de stickere iShine Swarovski – Noble Gestures, întregul profit realizat din vânzarea acestor produse fiind redirecționat către organizația Salvați Copiii România, pentru programele de facilitare a accesului la educație pentru copiii care provin din medii defavorizate din România.

În perioade de criză, cum este și aceasta pe care o traversează acum întreaga lume, trebuie să îi protejăm și ajutăm pe cei mai vulnerabili dintre noi. Accesul la educație este crucial pentru fiecare copil și niciunul nu trebuie privat de instrumentele care îi asigură dreptul de a învăța și de a fi alături de colegi. Este esențială solidaritatea, umăr lângă umăr putem pune școala și pe copiii vulnerabili la adăpost”, a declarat Gabriela Alexandrescu, Președinte Executiv, Salvați Copiii România.

Produsele Noble Gestures pot fi achiziționate la prețul de 49.99 de lei, atât din magazinul online Vetter, cât și din magazinele Vetter din Aeroportul Internațional Henry Coandă, Mall Băneasa Shopping City, Galeriile Comerciale Feeria Băneasa, Mall Afi Cotroceni și Iulius Mall Cluj.

Deloc întâmplător, cu partenerii noștri de la Swarovski avem misiuni și crez comun. Împreună cu ei, am creat nouă stickere elegante și moderne, cu cristale Swarovski. Noi am gândit un parteneriat din care beneficiarii finali, copiii din mediile defavorizate, să aibă de câștigat. În cifre, putem să sperăm la un număr mare, dar fie că sunt 90 sau 900, fie că sunt 9.000, șansele la educație ne dau speranța unui viitor mai bun. Fiecare persoană poate contribui la creșterea acestui număr”, a declarat Teodor Șodolescu, Project Manager, Vetter România.

Vetter a ales un partener de top, oferind produse de înaltă calitate, realizate cu maximă responsabilitate, în stilul consacrat deja al culturii de brand Swarovski, pionier în domeniul creării cristalelor.

Colecția iShine reprezintă o inovație în domeniu, printul digital pe cristale Swarovski fiind acum introdus și în România, prin ediția Noble Gestures. Asocierea celor două branduri are menirea să atragă atenția prin unicitate, însă pulsul proiectului este dat de cauza în sine. Toată identitatea a fost construită în jurul simbolurilor și emoțiilor, ce vor atinge cu siguranță micii și marii cumpărători. Împreună avem o misiune, să aducem strălucirea prin fapte bune, să oferim consumatorilor prilejul să-și marcheze gestul în comunitate” a declarat Iulia Boboc, Swarovski Professional.

Produsele Vetter au fost lansate pe piața din România în anul 2014 de către Square Network, importatorul și distribuitorul oficial al mărcii Vetter in România și țările învecinate. Portofoliul Vetter este împărțit pe mai multe categorii: accesorii auto și călătorie, cabluri și adaptoare, huse, protecție pentru ecran, acumulatori externi și interni, gadget-uri. Lamy Premier este retailerul oficial Vetter în România și administrează în prezent toate magazinele Vetter din București și din țară.

Gabriel Barliga

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

49 de minute ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

22 de ore ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

23 de ore ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

23 de ore ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

23 de ore ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

23 de ore ago