Promovare la nivel regional

Victor Croitoru_UM RomaniaVictor Croitoru (foto) a fost promovat pe o pozitie cu responsabilitati regionale. Mai exact, a devenit Regional Strategy Director pentru IPG Mediabrands Central Eastern Europe, grup de media prezent la nivel global in 127 de tari si care detine agentiile de media UM, Initiative si BPN.

Aceasta numire vine la scurt timp de la numirea lui Adrian Botan ca Global Executive Creative Director pentru brandul Nestle.

“Acest lucru nu face decat sa reconfirme faptul ca McCann Erickson Romania este un centru de excelenta in cadrul retelei”, a declarat Sagit Tzur-Lahav, CEO McCann Erickson Romania.

Din noua pozitie, va avea un rol de coordonare si suport in cadrul Mediabrands, pentru agentiile UM, Initiative si BPN, cu accent pe strategie, planning, creatie si proprietate intelectuala  pentru clientii grupului in Europa Centrala si de Est.

“Numirea mea intr-o pozitie regionala reprezinta in primul rand o validare a expertizei UM Romania la nivel regional din ultimii ani. Suntem de ceva vreme alaturi de responsabilii regionali pentru conturi importante din portofoliul UM si am reusit sa exportam cu succes know-how in afara granitelor. Noua pozitie vine cu noi provocari si responsabilitati pentru care sunt pregatit, data fiind expunerea pe care am avut-o in UM Romania, dar este si o continuare naturala a ceea ce faceam deja in UM Romania”, a declarat Victor Croitoru. 

“Sunt convins ca Victor va avea o contributie semnificativa in dezvoltarea standardelor de strategie ale grupului in regiune. Printre ariile cele mai importante se afla extinderea unor tool-uri internationale de ultima ora, deja implementate la noi”, a declarat Mihai Trandafir, Managing Director UM Romania.

Victor Croitoru are peste 12 ani de experienta in domeniul media, in cadrul echipei UM Romania, ultima pozitie ocupata fiind aceea de Planning Director, responsabil cu implementarea si supervizarea strategiilor de media pentru intreg portofoliul de clienti. Este absolvent de Marketing si are un Master in Comunicare.