Marketing Stiri

Provident și Jazz au inițiat ”Apeluri fericite”1 min

23/12/2016 1 min read

Provident și Jazz au inițiat ”Apeluri fericite”1 min

Reading Time: 1 minut

Pentru Provident, luna decembrie este una dintre cele mai aglomerate din an, perioada în care echipa de Relaţii cu clienții gestionează mii de apeluri pe zi. Pentru a le mulţumi, Provident, cu sprijinul echipei Jazz, a iniţiat “Apeluri fericite”, un proiect maraton desfăşurat timp de 2 zile. Fiecare angajat din Call Center a primit un împrumut nerambursabil de bună dispoziție, sub forma unui apel telefonic personalizat, în spiritul sărbătorilor.

La telefon au fost interpretate colinde live de către tenorul Adrian Popescu sau corul de copii Meloritm şi urări tradiţionale.

Echipa Provident care a realizat campania a fost coordonată de Marilena Bârliga (Director Marketing) în colaborare cu departamentele de Comunicare, Resurse Umane şi Vânzări.

Din partea Jazz echipa a fost formată din: Valentin Suciu (Creative Partner), Simona Suman (Group Creative Director), Loredana Saru (Client Service Director), Ana Maria Pătruț (Account Director)

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE