Publicitate Digital MarComm Stiri

Scad încasările Google din publicitate

23 iun. 2020 < 1 min

Scad încasările Google din publicitate

Reading Time: < 1 minut

Încasările Google din publicitate în Statele Unite sunt afectate de criza provocată de pandemie, scrie Reuters citând un raport eMarketer.com. Acestea scad cu 5,3% în condițiile în care brandurile își reduc cheltuielile. Este pentru prima dată  când se întâmplă acest lucru din 2008, de când experții eMarketer analizează încasările din publicitate ale companiei Alphabet.

Astfel, potrivit estimărilor eMarketer, veniturile Google din publicitate pe piața din SUA sunt estimate în acest an la 39,58 de miliarde de dolari, față de 41,8 miliarde de dolari în 2019.

Declinul încasărilor celei mai mari companii de digital advertising din lume este pusă pe seama problemelor cu care se contruntă companiile din domeniul transpoturilor care obișnuiesc să investească masiv în Google și care acum sunt printre cele mai afectate de pandemie.

Inițial, în primul trimestru al anului, fără să țină cont de pandemie, încasările Google din publicitate erau estimate cu o creștere de aproape 13%.

Potrivit aceluiași raport, încasările Facebook din publicitate în SUA se estimează că vor crește cu 5% anul acesta, mult sub creșterea de 26% din 2019.

Foto: © Denis Linine | Dreamstime.com

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: