Finanțe Stiri

Raiffeisen Bank lansează Raiffeisen Smart Market, aplicația de loializare și recompensare a clienților digitali

6 iun. 2022 2 min

Raiffeisen Bank lansează Raiffeisen Smart Market, aplicația de loializare și recompensare a clienților digitali

Reading Time: 2 minute

Raiffeisen Bank a lansat Smart Market, aplicație de loializare bazată pe un ecosistem digital, ce își propune să aducă împreună clienții digitali persoane fizice, cu partenerii și comercianții, persoane juridice.

Raiffeisen Smart Market face parte din strategia de digitalizare și inovare a băncii. Este prima aplicație bancară din România care le oferă acestora în același timp discount-uri sau premii de la branduri relevante din piața românească și nu numai – cashback pentru plățile cu cardul Raiffeisen, puncte de loialitate, oferte la produse bancare și premii. Și, nu în ultimul rând, campanii personalizate pentru nevoile lor, pe care aplicația le „învață” utilizând servicii de AI și Advance Analytics.

Vlado Kalinov Raiffeisen Bank

„Ne dorim să ne loializam clienții oferindu-le produse si servicii digitale personalizate, care să raspundă perfect nevoilor lor, dar și recunoașterea noastră, prin beneficii atractive, de la partenerii băncii. Practic, aplicația învață preferințele utilizatorilor și le oferă beneficii relevante, prin înțelegerea comportamentului de consum al acestora, cu ajutorul tehnologiei AI. Vom continua investițiile în infrastructura digitală, astfel încât clienții noștri să se bucure de experiențe unice de utilizare, în fiecare zi.”

Vladimir Kalinov, vicepreședinte Retail la Raiffeisen Bank

Cine poate folosi Raiffeisen Smart Market

Beneficiază de aplicația Raiffeisen Smart Market clienții aplicației de mobile banking pentru persoane fizice, Smart Mobile, ce dețin minimum un card Raiffeisen Bank.

Aplicația este disponibilă, deocamdată, în App Store și Google Play Store pentru dispozitive cu sistemul de operare în versiunea minimum 10 Android sau minimum 13 iOS.  Clienții vor putea să își salveze în aplicație toate cardurile de loialitate cu ajutorul funcției „Carduri Virtuale”.

Pentru companii și antreprenori, Raiffeisen Smart Market înseamnă un nou canal digital de vânzare și de promovare a produselor proprii, susținut de soluții de inteligență artificială. Astfel, vor putea să își comunice mai „smart” campaniile și să fie mai aproape de nevoile clienților.  În acest ecosistem, Raiffeisen Bank va avea și rol de comerciant, Smart Market fiind un nou canal digital de promovare și vânzare a produselor și serviciilor băncii.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: