Kandia Dulce intră pe categoria napolitanelor și lansează nou produs din gama Rom – Rom BUZZ, o napolitană crocantă cu cremă de rom, învelită în ciocolată.
v=uIhJvrhVEf0
Campania de lansare a noului produs: Rom BUZZ sponsorizează evenimentele anulate
Oricât ar fi de cunoscut și îndrăgit pe piața locală, bugetele de marketing ale unui brand local nu ar fi fost niciodată suficiente pentru a sponsoriza evenimente de talie mondială. Astfel, pentru lansarea celui mai nou produs din portofoliu – Rom BUZZ – ROM a decis să exploreze un teritoriu nou creat în 2020. Reinventând regulile clasice ale pachetelor de sponsorizare și luând în considerare “noua normalitate” a anului 2020, Rom BUZZ vrea să devină sponsorul evenimentelor internaționale pe care și le permite – cele ANULATE.
Povestea campaniei:
v=ZLAKhbmi6ik
Majoritatea evenimentelor sportive, culturale sau de muzică au fost anulate în 2020 și odată cu ele și bugetele pe care brandurile mari le-ar fi cheltuit prin sponsorizări. Aici intervine ROM, care știe ce înseamnă să fii curajos și să nu renunți în vremuri grele, și oferă o mână de ajutor unora dintre evenimentele anulate.
Organizatorii evenimentelor anulate pot accesa getsponsoredbyrom.com și pot alege unul dintre pachetele oferite de ROM în număr limitat.
Propuneri pe care ROM le face către evenimente internaționale cunoscute:
v=dab2VGPCyd4 v=7AaX-o46TK4
Agenții implicate în dezvoltarea campaniei: MRM România, McCann Worldgroup România (creație), UM România (media), McCann PR (PR).
Echipa: Cătalin Dobre – CCO McCann Worldgroup România; Ioana Zamfir – Creative Director MRM; Ion Cojocaru – Content Director MRM; Alexandru Vasile – Creative Director McCann Worldgroup România; Laura Belc – Group Creative Director MRM; Adina Stănescu – Group Creative Director MRM; Cosmin Voicu – Copywriter MRM; Laura Catea – Art Director MRM; Codrin Bădescu – Social Media Strategist MRM; Mădălina Ciocan – Social Media Manager MRM; Andreea Sofrone – Group Account Director MRM; Ana Smărăndescu – Junior Account Manager MRM; Mădălina Anghel – Account Manager MRM; Monica Năstase – Media Planner UM; Cristian Ene – Digital Media Planner UM; Ramona Radu – Influencers Manager UM; Carmen Bistrian – PR Manager McCann Worldgroup România; Corina Nica – Corporate PR Executive McCann Worldgroup România; Tiberiu Munteanu – Head of AV McCann; Alexandru Platon – AV Producer McCann; Radu Munteanu – Director; Casa de producție – MME
Din partea Kandia Dulce: Gabriela Munteanu – Marketing Director; Elena Petrea – Chocolate Category Manager; Alexandra Şoagher – Junior Brand Manager; Alina Crangă – Group Brand Manager.
Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…
Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…
Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…
Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…
AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…
Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…