BizRemote by certSIGN Lifestyle Stiri

Românii spun că vor sta acasă de Paște

13 apr. 2020 2 min

Românii spun că vor sta acasă de Paște

Reading Time: 2 minute

90% dintre românii din mediul urban intenționează să rămână acasă de Paște anul acesta, arată ultimele date din studiul Consumer Stress Score realizat de către iSense Solutions. (date culese în perioada 6-10 aprilie). 

58% dintre persoanele din mediul urban estimează că viața își va relua cursul normal  până la mijlocul lunii iunie.

Interesul pentru știri legate de coronavirus, în continuare ridicat

83% urmăresc cel putin ocazional știri despre acest subiect, în timp ce 25% o fac foarte des. În această perioadă, românii sunt cel mai îngrijorați pentru situația economică (îngrijorarea având scorul de 79 pe o scală de la 0 la 100) și pentru sănătatea membrilor familiei (scorul fiind de 59 pe o scală de la 0 la 100).

Deși jumătate dintre consumatori (50%) declară că le-au scăzut veniturile personale, iar 78% că au cheltuit mai puțin pe lucruri ce nu țin de strictul necesar, gradul de responsabilitate socială a românilor rămâne unul ridicat: 6 din 10 au cumpărat de la producători locali pentru a susține economia.

Care sunt așteptările românilor de la branduri în această perioadă?

Aproape jumătate (47%) dintre românii din mediul urban consideră că brandurile ar trebui să aibă mesaje de comunicare fără legătură cu epidemia de coronavirus, în timp de 44% cred că brandurile ar trebui să își adapteze mesajele în această perioadă. Doar 6% sunt de părere că brandurile nu ar trebui să comunice deloc.

7 din 10 consumatori și-ar dori ca mai multe branduri să facă livrări la domiciliu, iar 63% își doresc promoții speciale în această perioadă.

Datele prezentate fac parte dintr-un studiu omnibus, reprezentativ pentru mediul urban, realizat săptămânal de iSense Solutions pe perioada epidemiei de coronavirus pentru înțelegerea comportamentului românilor, cuprinzând 500 de interviuri online în fiecare săptămână, cu un grad de eroare +/- 4%, la un nivel de încredere de 95%.  

Studiul Consumer Stress Score conține, pe lângă metodologia cantitativă,  și o parte calitativă, realizată cu ajutorul comunității online iSense Modern Consumers, pentru a nuanța concluziile obținute prin interviurile cantitative. 

Foto:  © Antares614 | Dreamstime.com

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: