BizRemote by certSIGN

Sameday lansează livrarea fără contact direct între curier și destinatar

Reading Time: 2 minute

Firma de curierat Sameday lansează, luni, 30 martie, un nou serviciu de livrare la domiciliu, care elimină contactul direct între destinatar și curier. Noul serviciu, intitulat ”Livrare fără griji”, permite livrarea coletelor conform cerinței destinatarului – în fața ușii sau în recepții, fără a mai fi înmânate direct.

Noul serviciu este valabil doar pentru trimiterile fără ramburs, iar activarea sa se face automat în momentul înregistrării comenzii, fără costuri suplimentare. Destinatarul și curierul se vor coordona telefonic, iar livrarea va avea loc fără interacțiune directă între cei doi, pe baza unui cod PIN, primit doar de clientul destinatar prin SMS, care ține loc de semnătură de primire. După confirmarea PIN-ului de către client și introducerea codului în device-ul mobil de către curier, livrarea va fi confirmată în ecosistemul de aplicații Sameday. 

Serviciul este deocamdată disponibil doar în București și ulterior va fi extins în toată țara. Compania anunță că serviciul va fi menținut și după ridicarea măsurilor menite să limiteze răspândirea virusului COVID-19, deoarece există interes din partea clienților pentru acest tip de livrare.

”În perioada imediat următoare, vom îmbunătăți serviciul adăugând opțiunea de a confirma primirea coletului printr-un singur click. De asemenea, vom încerca să identificăm noi modalități prin care să diminuăm riscul pentru colegii și clienții din comunitatea Sameday”, a declarat  Lucian Baltaru, CEO Sameday.

Curierii Sameday au fost echipați cu mănuși de protecție, măști și dezinfectant, iar fiecare easybox în care se face livrări este igienizat la fiecare alimentare. 

Măsuri au fost luate și în centrele logistice, unde se verifică temperatura angajaților la intrarea în ture, iar un medic monitorizează în permanență starea lor de sănătate. În plus, au fost intensificate și operațiunile de curățenie: echipamentele, suprafețele de lucru și spațiile în comun sunt igienizate periodic, iar HUB-urile sunt dezinfectate cu utilaje speciale pe bază de aburi.

În prezent, echipele din sediile de birouri lucrează de acasă și toate trainingurile, conferințele și călătoriile în interes de serviciu în afara țării au fost anulate.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

14 ore ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

14 ore ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

15 ore ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

15 ore ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

15 ore ago

Campania „Ursuleții Faptelor Bune” revine și în 2024 și sprijină peste 1.000 de copii

SOS Satele Copiilor & Pepco România continuă și anul acesta campania „Ursuleții Faptelor Bune”, cu o colecție specială de ursuleți…

22 de ore ago