Marketing Stiri

Samsung: Pass the Heartbreak

29 aug. 2018 2 min

Samsung: Pass the Heartbreak

Reading Time: 2 minute

Decenii la rând, Italia a fost favorita Campionatului Mondial, adjudecându-şi Cupa de patru ori. România, pe de altă parte, a fost în ultimii 20 de ani cel mai grozav căpitan de pe bară, ratând cinci campionate mondiale. Totul s-a schimbat însă pe neaşteptate în 2018, când italienii au ratat calificarea la Campionatul Mondial pentru prima dată în 60 de ani. 

Samsung România a realizat că numai fraţii români vor putea înţelege amploarea tragediei prin care trece Italia. A decis, astfel, să înceapă un schimb de experiențe prin intermediul Pass the Heartbreak, un show online derulat pe pagina de Facebook a Samsung România, prin care un suporter român cu experienţă i-a ajutat pe italieni să facă faţă absenţei de la Cupa Mondială, oferindu-le sfaturi sincere. Produsele Samsung au făcut parte din soluţia lui. Şi, pentru mai multă interactivitate, gazda a invitat utilizatorii să contribuie cu propriile lor sfaturi pentru italieni.

Astfel, pe Facebook s-au adunat foarte multe comentarii – unele din partea celor mai neaşteptaţi consilieri, printre care fotbalistul Ciprian Marica. Inima fostului titular în naționala tricoloră s-a frânt de trei ori la rând, la rundele de calificare pentru Cupa Mondială încheiate fără succes (2006, 2010 și 2014).

”Scopul campaniei Pass the Heartbreak a fost să îi aducem pe români și italieni mai aproape, prin intermediul tehnologiei. Pentru a reuși, am îmbinat spiritul latin al suporterilor de fotbal şi produsele noastre de ultimă generație, cu caracteristici universale (Samsung S9, QLED TV, Samsung Refrigerator, Samsung Powerbot). Acest mix a funcționat și, în acest an, românii sunt marii câștigători la Campionatul Mondial de Sfaturi”, spune Ioana Mârzac-Sigarteu, Manager Corporate Communication la Samsung România.

”Toate brandurile vor să strălucească la Cupa Mondială, pentru a atrage atenția iubitorilor de fotbal. Dar cu o astfel de aglomerare, nu este ușor să câştigi puncte la vizibilitate. Soluția noastră a fost o inovație de format, un show în care social media își demonstrează puterea unificatoare”, spune Ioana Zamfir, Director de Creație la Centrade Cheil

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: