Brand Focus Interviuri Tech

Simona Panait, Samsung: All Out – Platforma Generației Z

30 iun. 2022 4 min

Simona Panait, Samsung: All Out – Platforma Generației Z

Reading Time: 4 minute

Cea mai conectată generație, Gen Z, are acum o platformă integrată de comunicare – #AllOutbySamsung. Simona Panait, Marketing Director la Samsung Electronics România și Bulgaria, explică rolul platformei All Out, ce cumulează și prin ce se diferențiază de alte proiecte dedicate Generației Z.

De ce o platformă de comunicare pentru Generatia Z? Ce isi propune Samsung cu All Out?

Generația Z este una cu care Samsung comunică deja de câțiva ani și ne dorim să o facem în continuare cât mai personalizat, pentru că tehnologia face parte organic din viața acestora – îi portretizăm ca tineri ,,digital savvy” care au reușit să se dezvolte și să își găsească pasiunile în mediul digital.

Considerăm că atât viziunea Samsung, concretizată prin inițiativele de brand, cât și produsele și tehnologia reprezintă un suport binevenit pentru pasiunile și dorințele lor. O bună parte din inițiativele noastre de comunicare, fie că vorbim de muzică, gaming sau creare de conținut, sunt dedicate lor și vor fi grupate sub umbrela All Out. #AllOutBySamsung este o platformă dedicată tinerilor din generația Z care investesc în pasiunile lor și vor să le ducă la nivelul următor.

Prin All Out ne dorim să îi ascultăm și sa le oferim oportunitatea să-și exprime adevărata lor personalitate în dialogul cu brandul, prin proiecte de conținut, competiții, dar și evenimente și workshop-uri dedicate. Vrem să ne ridicăm la nivelul așteptărilor acestui public, care știm că nu mai rezonează cu tacticile de marketing tradiționale.

Ce cumulează platforma All Out?

Sub platforma All Out ne-am propus să aducem proiecte creative care să răspundă diferitelor pasiuni ale Gen Z (content, gaming, muzică, fashion, film etc.) și care să servească drept sursă de inspirație pentru ei.

Un exemplu de astfel de proiect lansat anul acesta este 22 Epic Nights, o producție DeMoga Music și o premieră în industria locală. 22 Epic Nights este primul album curatoriat de un brand de tehnologie, dedicat creatorilor de conținut care își găsesc inspirație creativă pe timpul nopții și include 22 de piese, inspirate de seria Galaxy S22 și interpretate de un mix de artiști din Generația Z, precum Tedisaster și Gome. Tehnologia este componenta cheie în acest proiect, iar primul videoclip, pentru piesa „Play la idei”, a fost filmat în întregime cu Galaxy S22 Ultra. Sub umbrela All Out s-a aflat și Awesome Expo, organizată anul acesta la 2/3 galeria, unde am expus lucrări realizate de artiști doar cu telefonul, precum si competițiile de gaming Play On with Samsung pe care urmează să le reluăm. Mai mult, vara aceasta lansăm provocarea Make City Nights Epic, prin care încurajăm tinerii să creeze conținut pe timp de noapte, provocare care se încheie cu o petrecere epică.

Prin ce se diferentiaza acest proiecte de altele, dedicate Generatiei Z? Care sunt atuurile All Out?

All Out este un spațiu deschis de creativitate în care le oferim tinerilor ocazia să se exprime liber, folosind cele mai noi tehnologii pentru a-și duce pasiunile la următorul nivel; este o platformă lansată recent, dar care crește și în care vom investi astfel încât să reușim să înglobăm cât mai multe proiecte de conținut și experiențe, dezvoltate cu și pentru Gen Z.

Aceasta combinație de creativitate, libertate de exprimare, diversitate și folosirea tehnologiei ca liant reprezintă principalele atuuri ale All Out.

Care este profilul Generatiei Z, din perspectiva Samsung, si care este mesajul Samsung pentru Generatia Z?

Este o generație care vrea în permanență să se dezvolte. Este în același timp și cea mai conectată generație de până acum, în căutare de experiențe unice pe care să le împărtășească în comunitățile lor.

Noi ne-am propus să fim alături de ei, în a le oferi aceste experiențe și oportunități de co-creare. De altfel, în strategia de comunicare Samsung, audiența Gen Z ocupă acum un loc fruntaș, iar produsele noastre sunt dezvoltate pentru ei și nevoile lor, pentru a le facilita exprimarea liberă – spre exemplu, smartphone-urile noastre integrează cele mai performante camere foto-video, cu funcții dedicate zonei de video & vlogging (funcția Director’s View sau filtre AR dedicate chiar din meniul camerei), marcând astfel și parteneriate strategice cu marile rețele sociale (precum Tik Tok sau Snapchat). Merită să menționăm și opțiunile pentru conținut low light, cum e funcția Nightography. Mai mult, pentru cei pasionați de gaming, seriile flagship includ specificații optimizate pentru cele mai intense sesiuni de gaming: display premium, rata de refresh mare, durata mare de viață a bateriei.

Care sunt partenerii, colaboratorii Samsung, pentru proiectele și inițiativele derulate pentru / prin platforma All Out?

Vrem ca All Out să fie o platformă care să reflecte potențialul creativ al Gen Z, să fie locul în care ei să se simtă reprezentați și inspirați. Tocmai de aceea, All Out aduce colaborări cu artiști Gen Z din diferite arii (muzică, fotografie etc.), iar un exemplu bun este echipa DeMoga, reprezentată prin tineri artiști. Avem însă și colaborări de lungă durată cu mai mulți creatori de conținut, parte din echipa Team Galaxy, care au derulat multiple proiecte sub umbrela Gen Z – unii dintre ei se încadrează în generația millennials, însă îi provocăm să se implice și în proiectele All Out, credem că munca lor și abordarea lor creativă poate fi un reper și o sursă de inspirație pentru Gen Z.

Cum ”interacționează” platforma All Out cu canalele social media? Vor fi proiecte diferite pe Instragram, TikTok, YouTube etc. sau sunt toate centralizate, în concept, mesaje, subiecți?

Gen Z sunt prezenți și activi aproape pe toate platformele de social media: Instagram, YouTube, TikTok, Twitch, prin urmare și noi ne-am propus să venim către ei printr-un mix de canale. Avem proiecte pe care le lansăm doar pe Twitch sau challenge-uri care merg pe TikTok. Albumul 22 Epic Nights, spre exemplu, poate fi ascultat atât pe platforma dedicată, cât și pe canalul Samsung de YouTube. Scopul nostru este de a veni cu un content inovator, divers și adaptat în funcție de canal și de afinitățile publicului țintă. 

Care este investiția Samsung în această platforma? Există proiecte similare, pe alte piețe din Europa sau de pe glob?

Ne concentrăm pe a înțelege nevoile, așteptările, dorințele Gen Z și investim constant în această generație prin proiecte dedicate de conținut, dar și prin tehnologie de ultimă generație.  Ne dorim să consolidăm platforma AllOut ca aceasta să devină un spațiu permanent de comunicare și relaționare cu generația tânără.

Există și la nivel global inițiative care pun Gen Z pe primul plan. Un exemplu este Gen Z Lab, organizație formată din peste 70 de reprezentanți Gen Z din Coreea, America de Nord, Centrală și de Sud, Europa, Asia de Sud-Est și Africa de Sud. Scopul acestui Gen Z Lab este să asigure o mai bună comunicare către această generație, dar și identificarea oportunităților din punct de vedere conținut, evenimente sau acțiuni care să îi atragă pe tineri.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: