Business Companii Stiri

Se lansează TELLUR Experience, spațiile în care clienții pot interacționa fizic cu produsele

6 nov. 2023 2 min

Se lansează TELLUR Experience, spațiile în care clienții pot interacționa fizic cu produsele

Reading Time: 2 minute

Se lansează TELLUR Experience, o serie de spații fizice, poziționate în cadrul centrelor comerciale, unde consumatorii vor putea interacționa direct cu produsele smart-tech ale brandului românesc TELLUR, prezent în peste 30 de piețe internaționale.

Începând cu 1 noiembrie, pasionații de smart-tech vor putea vizita locațiile TELLUR Experience pentru a descoperi întreaga gamă de produse de la producătorul român. Brandul vine în întâmpinarea clienților cu spații în care specialiștii îi pot ajuta să găsească cea mai bună soluție smart-tech pentru nevoile lor.

„Prezența fizică, posibilitatea de a veni să testeze și să experimenteze cu produsele, accesul la un consultant pregătit să le răspundă tuturor întrebărilor și să ofere sfaturi – toate acestea reprezintă un pas pe care îl facem pentru a fi mai aproape de clienții noștri și de a le oferi cea mai bună experiență smart-tech. Fiecare produs pe care îl dezvoltăm este gândit să simplifice și îmbunătățească calitatea vieții consumatorului prin urmare o demonstrație fizică a acestor beneficii este cea mai bună metodă de a consolida încrederea în produsele noastre,” declară Horațiu Vasilescu, Business Developer TELLUR. 

Cu un design futurist, spațiul TELLUR Experience integrează fără efort tehnologia cu design-ul și este organizat conform categoriilor de produse ale brandului, pentru a permite clienților să meargă direct spre zona în care au un interes.

Asistenții TELLUR Experience vor ajuta vizitatorii să navigheze prin portofoliul brandului, să găsească produsul potrivit pentru nevoile lor, iar apoi vor oferi indicații pentru testarea acestuia.

Se lansează TELLUR Experience, spațiile în care clienții pot interacționa fizic cu produsele

Spațiile TELLUR Experience au fost gândite astfel încât să acopere cele trei categorii pe care vrem să le aducem în fața clienților: Tellur Smart Home – cu gama dedicată unui domiciliu smart, Tellur Green – cu gama de produse sustenabile, confecționate 100% din materiale ecologice și produsele Tellur pentru uz zilnic. În acest mod facem facilă testarea întregii game iar consumatorii pot descoperi singuri ce se pliază pe nevoile lor.” – Horațiu Vasilescu, Business Developer TELLUR.

TELLUR Experience vor putea fi vizitate începând cu data de 6 noiembrie în următoarele centre comerciale din București: AFI Cotroceni și Plaza România.

Array

Articole pe aceeași temă: