Companii

SMYK All for Kids deschide primul magazin în Târgu Mureș

Reading Time: 2 minute

Retailerul polonez specializat în comercializarea produselor pentru copii SMYK All for Kids continuă extinderea pe piața locală și deschide un nou magazin, la Târgu Mureș. 

Retailerul polonez SMYK All for Kids inaugurează la finalul acestei săptămâni magazinul cu numărul 18 în România, la Târgu Mureș.

SMYK All for Kids este cunoscut mai ales pentru conceptul său „totul sub un singur acoperiș”, oferind clienților articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, articole puericultură, jucării și accesorii pentru copii, acoperind segmentul de vârstă 0 – 14 ani.

„Ne bucurăm că, în ciuda situației neobișnuite care a marcat cea mai mare parte a acestui an, am reușit să finalizăm lucrările de deschidere pentru magazinul din Târgu Mureș, continuând astfel strategia de dezvoltare a reţelei de magazine  în România.”, a declarat managerul general SMYK All for Kids România, Sorin Stancu.

Noul magazin are o suprafață de 429 de metri pătrați și oferă o gamă variată de articole de îmbrăcăminte și încălțăminte marca proprie Cool Club, recunoscute pentru calitatea lor, dar și pentru designul modern și atractiv. De asemenea clienții pot găsi și jucării și jocuri educative atât sub brandul propriu SMIKI, cât și LEGO, Hotwheels, Mattel, Fisher Price, Hasbro, LOL precum și articole de puericultură necesare părinților în primii ani.

Noul magazin, ce va fi inaugurat în data de 3 iulie, este localizat în centrul comercial Shopping City Târgu Mureș, iar până pe 5 iulie, clienţii sunt așteptați să ia parte la deschidere, unde îi așteaptă așteaptă oferte speciale şi premii.

SMYK All for kids a deschis în 2019 patru magazine, toate în provincie, și își propune ca în 2020 să ajungă la o rețea de 22 de magazine, acoperind cât mai multe orașe din țară.

SMYK All for kids este brandul polonez lider, iconic pentru copii cu o experienţă de peste 40 de ani pe piaţa poloneză. În Polonia SMYK All for kids are un awarness de 82%. Rețeaua comercială a SMYK All kids operează 224 magazine proprii, dintre care 195 în Polonia, 18 în România și 12 în Ucraina.

Oferta se bazează pe mărcile proprii „Cool Club” și „Smiki”, care sunt disponibile exclusiv în magazinele SMYK și ale partenerilor de franciză. „Cool Club” este marca în cadrul căreia SMYK oferă îmbrăcămintea, încălțămintea și accesoriile sale unice pentru copii, create de echipa sa de designeri in-house. „Smiki” este marca proprie a lui SMYK pentru jucării și accesorii pentru copii. Mărcile proprii ale lui SMYK sunt completate de branduri terțe, recunoscute internaţional, cum ar fi Lego, Hasbro și Mattel.

Produsele branduri proprii şi cele ale altor producători se comercializează în Polonia prin platforma online de e-commerce și aplicația mobilă ale grupului SMYK, care împreună cu rețeaua de  magazine  şi oferta de servicii „click & collect” livrare gratuită la magazinele SMYK Group oferă o experienţă omni-channel integrată. Un alt canal de vânzări este lanțul de franciză, incluzând un total de 171 de magazine din 17 țări (la 31 ianuarie 2019).

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

20 de minute ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

36 de minute ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

49 de minute ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

50 de minute ago

76% dintre români consideră că fumătorii adulți ar trebui să primească informații corecte, fundamentate științific, despre produsele fără fum

Cel mai recent sondaj realizat de firma de cercetare independentă Povaddo pentru Philip Morris International (PMI) arată că există un…

o oră ago

Unde își vor petrece românii Sărbătorile de Paște

Românii aleg să petreacă Sărbătorile de Paște, acasă, împreună cu familia. Un procent de 79% dintre cei intervievați în cadrul…

o oră ago