SOCIAL ME, despre goana după like-uri

KFC România a lansat serialul SOCIAL ME, o producție cu patru episoade, inspirată din povești reale, sub platforma KFC Social Entertainment Channel. SOCIAL ME este un studiu de caz despre ceea ce se întâmplă atunci când tinerii se lasă conduși de goana după like-uri. 

Serialul este disponibil pe canalele oficiale de social media ale KFC în România: Facebook, YouTube și Instagram TV.

Serialul prezintă apogeul și declinul în social media al personajului principal, o tânără care are o misiune foarte clară de îndeplinit în fiecare zi: tot ce postează în social media trebuie să spună despre ea că are o viață perfectă: „Totul fake-uit, nimic pe bune.” Prietenul e doar un selfie stick uman pentru ea, cea mai bună prietenă din copilărie este subiectul perfect pentru o reuniune emoționantă, iar câinele ei este magnetul perfect de like-uri.

”Social Entertainment Channel nu este o platformă de socializare pentru KFC. Este un mod de a produce conținut la standarde adaptate vremurilor în care trăim, care să adreseze probleme actuale. SOCIAL ME este prima producție cu care lansăm acest concept-platformă – adânc înrădăcinată în filosofia brandului KFC, care militează pentru ideea de a fi #pebune, nu #perfect. Am simțit că este momentul să facem o schimbare, mai ales în contextul în care Facebook transformă ceea ce cunoaștem ca fiind un canal de comunicare într-un canal de entertainment. Deci, noi provocări pentru creatorii de conținut.”, a spus Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group.  

“Acest serial nu este un manifest împotriva social media sau împotriva like-urilor, ci împotriva presiunii de a fi perfecți. SOCIAL ME și platforma KFC Social Entertainment Channel sunt două mișcări puternice din partea unui brand din România – prin intermediul cărora se face tranziția de la publicitate tradițională la entertainment original.”, a menționat Mihai Vasile, scenarist SOCIAL ME.

Echipa KFC România implicată în proiect este formată din Monica Eftimie (Chief Marketing Officer), Monica Douglas (Marketing Director), Claudia Porojan (Senior PR & CSR Manager), Tina Creţu (Senior Digital Marketing Manager), Gina Zgubea (Senior Digital Marketing Manager),  Alin Gabriel Nenciu (Senior Brand Manager), Andreea Boala (Brand Manager), Florina Călin (Junior PR & CSR Manager), Cosmin Canteri (Local Store Marketing Manager).

Echipa McCann Worldgroup România care a contribuit la realizarea acestui proiect este formată din Ionela Buta (Deputy CEO), Cătălin Dobre (Chief Creative Officer and Regional Creative Director), Ion Cojocaru (Content Director/ Regizor), Corina Ioniţă (Senior Art Director/ Visual Direction), Mihai Vasile (Senior Copywriter/ Scenarist), Mădălina Pop (Copywriter), Raluca Berceanu (Account Director), Cristina Airinei (Senior Account Manager), Oana Grasu (Regional Account Director), Ruxandra Florescu (Regional Account Manager), Ocheşel Daniela (Media Planner), Alina Vasile (Media Account Director), Cristian Ene (Digital Planner).

Echipa Golin desemnată pentru acest proiect este formată din Roxana Dibă (Head of Brand Communication), Ana-Maria Stoica (Senior Media Associate), Diana Pralea (Media Associate), Alexandra Ion (Digital Manager), Claudia Bodnar (Junior Digital Associate), Geanina Rădulescu (Junior Digital Associate).