Stiri Tech

Soluții de tip self-service și self-checkout pentru canale alternative de vânzare

24 mart. 2020 2 min

Soluții de tip self-service și self-checkout pentru canale alternative de vânzare

Reading Time: 2 minute

În condițiile actuale de diminuare puternică a spațiilor comerciale deschise ca urmare a măsurilor de protejare a angajaților și clienților, comercianții urmăresc să dezvolte canale alternative de vânzare, precum multiplicarea sau crearea de noi puncte de prezență adaptate la situația curentă. Printre acestea, accelerarea soluțiilor de tip self-service prin intermediul cărora clienților le este prezentat întreg portofoliul de produse fac parte din strategiile de viitor. În plus, ofertele pot fi complementate cu servicii adiționale precum “reîncărcare electronică”, ”plată facturi și asigurări” și multe altele. De asemenea, din ce în ce mai populare devin soluțiile de tip “self-checkout”
(asociate sau nu cu lockere), ce vin cu procese optimizate, scădere substanțială a costurilor asociate și flexibilitate oferită clienților.

Având în vedere toate aceste lucruri, Symphopay împreună cu subsidiara locală a grupului austriac Kapsch și mai multe bănci partenere , au dezvoltat o soluție integrată ce poate fi implementată în aproape orice scenariu de business care presupune plata neasistată a serviciilor/produselor oferite de către comercianți.

“Dacă până acum comerțul însemna închirierea și amenajarea unui spațiu operat de către o echipă de oameni și încărcat cu stocuri de produse, putem spune că azi, datorită tehnologiei, putem deschide puncte de prezență și/sau oferi servicii adiționale în formule mult mai compacte, scalabile și flexibile. La fel cum comerțul online a extins
afacerile în ultimii 15 ani, la fel putem spune că, de acum, punctele de vânzare de tip kiosk sau self-service vor crește vânzările la costuri mult mai mici”, spune Daniel Nicolescu (foto), CEO Symphopay.

Astfel, terminalele de plată propuse de Kapsch sunt integrate funcțional cu platforma Symphopay, beneficiind și de flexibilitatea sistemului de operare Android care adaugă în plus un ecran touchscreen și extinde astfel funcționalitățile legate de operarea vânzărilor, fiind astfel pregătite să răspundă unor multitudini de nevoi de servicii în regim self-service.

Soluțiile de plată multi-bancă, self-service, self-check-out Symphopay sunt prezente în showroom-urile eMAG. În colaborare cu Banca Transilvania și Alpha Bank, soluțiile sunt oferite clienților care optează pentru utilizarea automatelor Priority Pay, timpul de efectuare a plății și obținere a dispoziției de ridicare a produselor
micșorându-se la o medie de 20 de secunde. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: