Antreprenori by eMAG Stiri

De la 250 de euro de la 200.000 in 2 ani

12 apr. 2016 < 1 min

De la 250 de euro de la 200.000 in 2 ani

Reading Time: < 1 minut

Girls Fashion Boutique, primul brand de imbracaminte exclusiv pentru mama-fiica din tara, estimeaza vanzari de 200.000 de euro in 2016, al doilea an de activitate al companiei pe piata din Romania.

Girls Fashion Boutique – by Luiza Willems a pornit la drum in 2014, cu o investitie initiala de numai 250 de euro si produce in Romania seturi de imbracaminte pentru mame si fetite. Afacerea s-a dezvoltat pe Facebook, ca principal canal de promovare si vanzare. Anul acesta, compania a semnat un protocol de colaborare cu hypermarketurile Cora, introducand o parte dintre modelee sale in 9 din cele 10 magazine ale retelei.

„Am lucrat 13 ani in corporate, in agentii de publicitate si in corporatii de top, dar in 2014 a venit timpul sa incep altceva. Experienta in publicitate si in trade marketing m-a ajutat sa concep brandul, strategia de vanzari, promovarea si dezvoltarea. Am absolvit, de asemenea, o scoala de design. Eu nu sunt numai antreprenorul din spatele Girls Fashion Boutique, ci si designerul tuturor modelelor”, spune Luiza Willems, creatoarea brandului Girls Fashion Boutique.

Compania produce exclusiv in Romania, avand mai multe colaborari cu fabrici si ateliere de croitorie din tara. Produsele Girls Fashion Boutique acopera toate anotipurile, pe segmentele casual si imbracaminte pentru ocazii speciale. La finalul anului 2015, Girls Fashion Boutique si-a deschis propriul atelier de croitorie unde produce haine pe comanda si unde lucreaza in prezent trei persoane, insa personalul se va dubla pana la sfarsitul anului.

Compania are in plan deschiderea unei fabrici proprii in maximum doi ani. Pana atunci, Girls Fashion Boutique va incepe sa exporte, fondatoarea brandului fiind deja in discutii avansate cu romani din dispora care doresc sa-si deschida propriile magazine cu hainele Girls Fashion Boutique.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: