BizRemote by certSIGN Companii Stiri

Sphera Franchise Group, donație de 100.000 de euro

1 apr. 2020 2 min

Sphera Franchise Group, donație de 100.000 de euro

Reading Time: 2 minute

Compania care deține brandurile KFC, Pizza Hut și Taco Bell a anunțat o donație de 100.000 de euro organizației Crucea Roșie România, în vederea achiziționării echipamentelor medicale necesare în lupta împotriva coronavirus.

Sphera Franchise Group donează 100.000 de euro organizației Crucea Roșie România, în vederea achiziționării de echipament medical, constând în vantilatoare pentru pacienții diagnosticați pozitiv și echipament de protecție pentru cadrele medicale din sectorul public, necesare în contextul amenințării Covid-19 în România. Donația are ca scop achiziționarea imediată a resurselor critic necesare pentru comunitatea medicală. Echipamentul va fi folosit ca măsură de siguranță pentru cadrele medicale și în vederea tratamentului pacienților diagnosticați cu COVID 19.

Mai mult, compania va asigura zilnic masa pentru o parte dintre angajații Direcției de Sănătate Publică din București, prin intermediul brandurilor KFC și Pizza Hut. Între 1- 16 aprilie, zilnic, compania va mai oferi produse KFC și Pizza Hut personalului medical din cadrul Indtitutului Național de Boli Infecțioase „Matei Balș”. Prin urmare, compania caută să ofere sprijin persoanelor aflate în prima linie, în contextul situației actuașe, pe toată durata instituirii stării de urgență.

“Este momentul în care trebuie să ne unim forțele pentru a susține sistemul de sănătate și comunitățile în contextul pandemiei de coronavirus. Chiar dacă, la nivel de business, trecem printr-o perioadă plină de provocări prin închiderea multor restaurante din portofoliul Grupului, ne propunem să contribuim cu toate mijloacele pe care le avem la dispoziție. Suntem încrezători că organizațiile cu care colaborăm au măsurile și cunoștințele necesare să folosească cel mai eficient suportul venit din partea noastră. Având în vedere continuarea activității pentru o parte dintre restaurantele KFC și Pizza Hut prin sistemul de livrare, am luat toate măsurile necesare pentru a întări și spori măsurile și procedurile de siguranță deja existente în cadrul unităților pe care le deținem. Scopul nostru este acela de a proteja angajații și consumatorii astfel încât aceștia să aibă acces la produse de calitate pentru livrarea la domiciliu, așa cum recomandă autoritățile pentru moment”, declară Georgios ARGENTOPOULOS, Chief Executive Officer Sphera Franchise Group.

În urma închiderii majorității restaurantelor din portofoliu, Sphera Franchise Group a decis redirecționarea unei cantități din materialele alimentare din stoc către diferite organizații din București și din țară care susțin persoanele ce provin din medii dezavantajate. În vremuri dificile, este necesar ca atenția să fie îndreptată și către aceste categorii vulnerabile care sunt supuse contaminării cu virusul, nu au susținere și cărora le lipsesc nevoile de bază, printre care și mâncarea. Până în prezent, Sphera a donat produse alimentare în valoare de peste 38.000 de euro către următoarele ONG-uri: Caritas Bucureşti, Organizaţia Umanitară Concordia, SOS Satele Copiilor, Organizaţia Touch România – Centrul maternal “Casa Agar”, Bucuria Darului Brașov, Parohia Sfânta Elena, proiectul Oamenii Străzii, Federaţia Caritas Timişoara.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: