Finanțe Stiri

Sprijina.ro se relanseaza cu o noua identitate vizuala

23 mai 2016 2 min

Sprijina.ro se relanseaza cu o noua identitate vizuala

Reading Time: 2 minute

Sprijina.ro, platforma de crowdfunding 100%  locala, se relanseaza, dupa 10 luni de la inaugurare. Platforma are acum o noua identitate vizuala, dar si o structura proaspata a website-ului, prin intermediul caruia romanii cu initiativa, spirit civic si antreprenorial pot cauta finantare pentru dezvoltarea planurilor de afaceri sau pot sustine financiar proiecte cu impact asupra comunitaţii.

Lansata pe 17 iulie 2015, de o echipa de antreprenori si specialisti cu expertiza in online, web developement, promovare si fundraising, platforma a fost creata special pentru ca romanii cu iniţiativa, atat persoane fizice, cat si organizaţii non-guvernamentale, fundaţii corporate sau companii sa poata atrage finantare din partea celor care doresc sa susţina financiar si moral proiecte de interes. În mai puţin de 1 an de la lansare, Sprijina.ro a devenit una dintre cele mai mari comunitati online dedicate cauzelor si proiectelor excepţionale dezvoltate de romani. 

”Platforma a crescut intr-un ritm alert, capatand o vizibilitate tot mai mare, in cele 10 luni de activitate. Acum ne-am maturizat si am vrut sa venim cu o experienta cat mai facila pentru toti utilizatorii Sprijina.ro si o structura a website-ului mai aerisita. Ramanem aceeasi platforma prietenoasa, dedicata romanilor cu initiativa, pe care ii incurajam sa se inscrie intr-un numar cat mai mare pentru a-si promova planurile, dar si pe cei care vor sa sustina financiar dezvoltarea comunitatii prin implementarea unor proiecte de impact”, declara Ciara McLean, Director Executiv Sprijina.ro.

Potrivit acesteia, identitatea vizuala a platformei include un nou logo, mai dinamic, mai atractiv, iar site-ul, vizibil imbunatatit, inclusiv la nivelul continutului, vine cu facilitati atat pentru initiatorii proiectelor, cat si pentru sustinatorii lor.

Pentru acoperirea unui spectru cat mai larg de proiecte, platforma include, ca si pana acum, 28 de categorii, care au ramas la fel de documentate si diversificate, tocmai pentru a oferi o deschidere cat mai larga utilizatorilor. De asemenea, romanii vor beneficia, in continuare, de consultanta si know how-ul echipei Sprijina.ro in construirea, publicarea si promovarea proiectelor inscrise, pentru a beneficia de o vizibilitate cat mai mare in randul sustinatorilor lor.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: