Start înscrieri pentru Produsul Anului 2019

Au început înscrierile pentru competiţia “Votat Produsul Anului” 2019. Brandurile se pot înscrie cu inovaţii lansate pe piaţa românească după 1 octombrie 2017.

“Pentru branduri, Produsul Anului este un util instrument de marketing. Atunci când produsele câştigătoare folosesc acest logo  pe ambalaj şi în comunicarea lor către consumatori, s-a demonostrat că el reprezintă un ajutor în creşterea vânzărilor, creşterea canalelor de distribuţie sau creşterea loialităţii faţă de produs. Este practic o recomandare a consumatorilor pentru consumatori”, declară Mihaela Păduraru, Country Manager Votat Produsul Anului România.

Produsul Anului este o competiţie internaţională ce premiază produsele inovatoare, activă,  în prezent, în 44 de ţări. În România, marca “Votat Produsul Anului” este înregistrată la OSIM din 2008 și este reprezentată de către agenţia de comunicare Media Concept Store, care coordonează şi gestionează activităţile întregului proiect.

Studiul este realizat de către compania de cercetare Exact Business Solutions pe un eşantion reprezentativ la nivel urban de minim 4000 de consumatori români, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 54 de ani, utilizatori de internet.

“Votat Produsul Anului – Consumatorii premiază inovaţia” este un timbru rosu, vizibil printre produsele şi serviciile din retail şi nu numai. Este un timbru pe care îl pot purta doar produsele noi, care au fost votate de către consumatori şi care au adus în viaţa acestora o inovaţie recentă.