Antreprenori

Startup-ul The Mavers pornește cu o investiție de 300.000 de euro

Reading Time: < 1 minut

Pe fondul accelerării digitalizării, Alexandru Boghiu și Radu Gogoașă anunță lansarea The Mavers, un startup digital & tech pe piața imobiliară, cu o investiție ce depășește 300.000 de euro. Activitatea The Mavers se va axa pe trei mari piloni: proiecte de data science (Mavers Analytics Technologies), startup studio proptech și proiecte de consultanță în zona de digitalizare a proceselor în companii imobiliare.

Primul proiect al companiei este Mavers Analytics Technologies (MAT), o platformă de data science care este formata din două elemente – data warehouse-ul care colectează informații din numeroase surse, precum site-urile dezvoltatorilor sau datele publice ale instituțiilor guvernamentale, și algoritmii de machine learning și inteligență artificială care procesează acest set de date la un nivel granular foarte ridicat. Aceasta segregare ne permite să creăm rapoarte structurate, pe varii zone de interes cu datele proprii, sau, la cerere, putem folosi datele companiilor, colectate de-a lungul timpului pentru a genera perspective noi”, spune Alexandru Boghiu, cofondator The Mavers.

Un alt proiect la care The Mavers lucrează în prezent este pentru divizia de dezvoltare rezidențială a grupului Bog’Art, urmând să lanseze primul dezvoltator imobiliar digital nativ, cu operațiuni complet digitalizate.

Experiențe în digital și investiții

Alexandru Boghiu are o experiență de peste 10 ani în zona de digital real estate, iar anterior deschiderii The Mavers, el a fost Digital & Tech Director în cadrul CBRE Romania.

Radu Gogoașă aduce experiența de investment în startup-uri de la Londra la Bucuresti, specializarea lui fiind în zona de product development. Cu abilități la convergența dintre imobiliare și tehnologie, Alex și Radu își propun ca prin ajutorul datelor și a celor mai noi tehnologii să crească potențialul de inovare al companiilor din real estate.

 

Alex Rădescu

Recent Posts

Campania „Ursuleții Faptelor Bune” revine și în 2024 și sprijină peste 1.000 de copii

SOS Satele Copiilor & Pepco România continuă și anul acesta campania „Ursuleții Faptelor Bune”, cu o colecție specială de ursuleți…

o oră ago

Restaurantul Diplomat a înregistrat venituri cu 12% mai mari, în primele 3 luni ale anului 2024

Diplomat, restaurantul iconic al Capitalei, a încheiat anul 2023 cu afaceri de peste 14 milioane de lei, cu peste 50%…

o oră ago

Libris redeschide librăria ”Șt. O. Iosif” din Brașov, după o investiție de 500.000 de euro

După 6 de luni de lucrări de reamenajare, librăria Șt. O. Iosif, își redeschide porțile la Brașov pe 26 aprilie.…

3 ore ago

Confident devine agenția de comunicare pentru NOTINO în România

Confident Agency, o companie specializată în consultanță de comunicare, cu birouri în București și Barcelona, anunță câștigarea contului NOTINO pentru…

4 ore ago

NAMI Beach Club & More – o experiență exclusivă de vară, oferită de Radisson Blu Hotel Bucharest, se va deschide în luna iunie

Cunoscuta piscină de la Radisson Blu Hotel Bucharest devine NAMI Beach Club & More, o nouă destinație de vară, care…

4 ore ago

Eduard Oancea a reprezentat România la finala competiției internaționale Lavazza Barista Challenge

Profesionalismul, creativitatea și pasiunea pentru cafea au fost sărbătorite la finala internațională a competiției Lavazza Barista Challenge, ce a avut…

7 ore ago