Schimbare în managementul hotelurilor Radisson Blu și Park Inn

Schimbare în managementul hotelurilor Radisson Blu și Park Inn

Marco Eichhorn a preluat conducerea hotelurilor Radisson Blu București (487 de camere) și Park Inn by Radisson Bucharest Hotel & Residence (210 camere). Eichhorn are o experiență de peste 20 de ani în industria hotelieră. Anterior, a fost Director General

Primul artist floral român în cursa Greek Flower Cup Pro 2018

Primul artist floral român în cursa Greek Flower Cup Pro 2018

Pentru un artist floral, participarea la Greek Flower Cup Pro 2018 este ca o participare la olimpiadă. Pentru Oana Lamba, florist și fondatoare Olla, participarea la această “olimpiadă” a industriei floristice vine cu o dublă provocare – reprezentarea României și

Magor Csibi, Head of Leadership Practice la Trend Consult

Magor Csibi, Head of Leadership Practice la Trend Consult

Magor Csibi s-a alăturat, de la începutul acestei luni, echipei Trend Consult în calitate de Head of Leadershp Practice, poziție din care va contribui la crearea unui viitor orientat către echilibru și sustenabilitate. Magor Csibi va coordona Trend Leadership Journey,

Aplicația Pago, descărcată de 150.000 de ori

Aplicația Pago, descărcată de 150.000 de ori

Aplicația Pago a fost descărcată de 150.000 de ori în aproxmativ un an. Aceasta este destinată gestionării şi plății facturilor de utilități, încărcării electronice a cartelelor telefonice preplătite şi achiziționării polițelor RCA. Recent, a lansat un sistem de recompensare la

Donează. Contează.

Donează. Contează.

Banca Transilvania şi Asociația Societatea de Salvare Bucureşti, în colaborare cu Centrul de Transfuzie Sanguină Bucureşti şi cu Centrele de Transfuzie Sanguină Județene, lansează Banca de sânge, inițiativă pe termen lung care şi-a propus să contribuie la crearea unei comunități

Bergenbier are un nou director de marketing

Bergenbier are un nou director de marketing

Mihaela Hristea este noul director de marketing al producătorului de bere Bergenbier. Ea lucrează în cadrul Molson Coors Romania din septembrie 2015, când s-a alăturat echipei de marketing ca Senior Brand Manager Bergenbier. În această perioadă, sub coordonarea sa, direcția

Vodafone România, o nouă filosofie de brand

Vodafone România, o nouă filosofie de brand

Vodafone România lansează o nouă campanie de brand sub conceptul „Trăiește frumos, înainte de toate”, gândită să comunice într-o manieră creativă și neconvențională rolul pe care Vodafone și-l asumă în îmbunătățirea vieții clienților și pentru susținerea echilibrului în folosirea tehnologiei.

Ce aduce turiștii în București?

Ce aduce turiștii în București?

București se află pe primul loc în topul destinațiilor din Europa cu cel mai mare potențial de dezvoltare, conform Indexului Global Mastercard de Destinații Urbane 2018, studiu care, în decursul ultimului deceniu a oferit o analiză importantă despre turismul urban