Asigurand o abordare holistica si creativa asupra oricarui proiect si un lant complet de expertiza, cele doua doamne intra pe piata din Romania cu acest proiect de pionierat, propunandu-si sa revolutioneze conceptul de ”design thinking”, arata Class In, intr-un comun icat de presa.
Noul business este rezultatul unei fuziuni intre doua forte complementare ale industriei de design interior: omul de business cu experienta si decoratorul creativ cu portofoliu remarcabil.
“De ceva vreme o urmaream deja pe Kelly Hoppen – care are cam tot ce-mi place la o femeie de afaceri: talent, pasiune, imaginatie, ambitie si instinct – cand am avut surpriza sa-i gasesc un corespondent pe piata de design interior din Romania: nimeni-alta decat Genoveva Hossu, care este, de altfel, si absolventa a cursurilor Scolii Kelly Hoppen. Am inceput sa-i urmaresc proiectele si sa o descopar putin cate putin”, isi aminteste Camelia Sucu, strategic partner Class In.
”Camelia Sucu este o forta in industrie. Este o femeie care inspira si care impresioneaza prin idei si prin experienta de business greu de intalnit la o alta antreprenoare. Are instincte foarte bune si o pasiune pe care o imbina fericit cu o minte calculata. De cum am intalnit-o, am gasit cu usurinta parghii prin care sa schimbam idei creatoare si multe viziuni comune privind designul. Mi-a placut ideea ei de redefinire a brandului pe care-l detinea, mi-a placut munca ei din trecut, dar cel mai important, mi-a placut doamna din spatele copertilor de reviste glossy. Cu aceasta doamna am pornit la drum, in tandem, pentru a aduce in Romania un concept original”, spune Genoveva Hossu, strategic partner Class In.
Class In este mai mult decat un showroom sau un spatiu-concept de obiecte si proiecte. Este o platforma de parteneriat strategic in industria designerilor si decoratorilor.
Class In isi propune doua obiective ambitioase si realizabile:
Pentru cei care sunt curiosi de povestea din spatele brandului, Class In este un tandem creativ, doua prietene care au realizat ca pot duce pasiunea pentru decor interior, pentru estetica si pentru traiul frumos la un alt nivel. Acel nivel este astazi un spatiu in care ti-e drag sa traiesti, acel Acasa (Home) pe care-l cauta fiecare in normalitatea unui existente efemere, dar cu sens. Acesta este Home of interior design, Class In: povestea business-ului pornit din pasiune.
Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…
Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…
Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…
Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…
Cel mai recent sondaj realizat de firma de cercetare independentă Povaddo pentru Philip Morris International (PMI) arată că există un…
Românii aleg să petreacă Sărbătorile de Paște, acasă, împreună cu familia. Un procent de 79% dintre cei intervievați în cadrul…