BizRemote by certSIGN

TED’S COFFEE CO deschide trei noi cafenele în septembrie

Reading Time: 2 minute

Lanțul de cafenele TED’S COFFEE CO, fondat de Vasi Andreica, antreprenor cu peste 15 ani de experiență de business, continuă investițiile și anunță deschiderea a trei noi locații în București în luna septembrie.

Noile investiții vor avea loc după ce în ultimele 15 luni au fost lansate 11 locații, unele dintre acestea fiind concepte noi pentru TED’S COFFEE, cum ar fi conceptul de cafenea bancară dezvoltat alături de Techventures Bank, și o locație nouă în cartierul rezidențial Onix din Pipera.

“Continuăm investițiile în creșterea rețelei de cafenele și ne dezvoltăm, în principal, prin parteneriate. Ca antreprenor, sunt optimist și cred în puterea parteneriatelor, atât cele strategice, cu alți co-investitori și francizați, cât și parteneriate financiare și investiționale. Două dintre deschiderile din luna septembrie din București vor fi în formate noi și cu suprafețe mai mari, cu o ofertă mai mare pe partea de food: o cafenea în zona Dorobanți – Piața Romană – ASE ), și a doua în complexul One Floreasca City. A treia cafenea va fi o redeschidere a locației din clădirea de birouri Euro Tower, într-un format nou”, a declarat Vasi Andreica, CEO TED’S COFFEE.

TED’S COFFEE CO. are în prezent o reţea cu 44 cafenele la nivel naţional, iar investiţia într-o cafenea este cuprinsă între 50.000 euro și 100.000 euro.

“Suntem într-un proces de revenire a activității de business din HoReCa și ne aflăm în continuare într-o zonă cu turbulențe. Avem segmente de business, în special cele din zona de birouri, care sunt închise sau după caz deschise, dar cu rezultate destul de slabe comparativ cu anul de referință 2019. Piața de birouri dă ușoare semne de revenire, așteptăm mijlocul lunii septembrie să vedem dacă se vor repopula clădirile, și, bineînțeles, sperăm să nu fie cazul unui nou lockdown. Cafenelele stradale și cele din mall-uri își revin mai rapid, iar unele dintre acestea au ajuns la nivelul de vânzări anterior pandemiei, de altfel un semn bun pentru perioada următoare”, adaugă antreprenorul Vasi Andreica.

În contextul planurilor de extindere a rețelei de cafenele pentru următorii ani, compania TED’S COFFEE caută francizați alături de care să preia locații existente sau să dezvolte cafenele noi. Astfel, TED’S COFFEE CO vizează în perioada următoare o dezvoltare mixtă a rețelei, atât prin locații proprii, cât și prin francize, cu mai multe tipuri de locații, fiecare dintre acestea cu particularitățile sale și implicit costuri investiționale diferite.

Interesul pentru business-ul în franciză este în creștere simțitor în această perioadă de revenire post-Covid, în care mulți antreprenori caută modele de business testate deja pe piață. Astfel, există mai multe tipologii de antreprenori francizați sau de de viitori întreprinzători care își fac un business propriu. În primul rând, este vorba despre tot mai mulți oameni de business care lucrează sau au lucrat în corporații și vor să își deschidă o franciză. O altă tipologie de francizați este aceea a proprietarilor de afaceri de familie care vor să investească și în alte industrii, iar HoReCa este în continuare o piață cu mare potențial pentru aceștia, în ciuda incertitudinilor din ultimul an.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Inginerii Continental România dezvoltă tehnologii importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class

Inginerii Continental, de la centreler din Timișoara, Iași și Sibiu, dezvoltă componente și produse importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class. Pentru…

20 de ore ago

Agroland Business System vrea vânzări nete de 344,6 mil. lei și investiții de 15 mil. lei în 2024

Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…

2 zile ago

Vă era dor de telefoanele cu taste? HMD lansează Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G

HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…

2 zile ago

Tazz: Românii comandă de 1 mai de 7 ori mai mulți mici față de o zi obișnuită

Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…

2 zile ago

Ce își uită românii în Uber în 2024. Bucureștiul e în topul european al „uituicilor”

Uber lansează a opta ediție din Enciclopedia anuală a lucrurilor uitate și găsite în Uber, oferind informații despre cum se…

2 zile ago

BCR a acordat credite noi de aproape 6 mld. lei în primul trimestru. Peste jumătate au fost pentru persoane fizice și microîntreprinderi

BCR a înregistrat un profit net de 620 milioane de lei (125 milioane de euro) în primul trimestru din 2024,…

2 zile ago