Stiri

Teilor deschide al patrulea magazin din Ungaria

11 ian. 2023 2 min

Teilor deschide al patrulea magazin din Ungaria

Reading Time: 2 minute

Teilor, lanțul de magazine de bijuterii de lux, cu prezență în regiunea Europei Centrale și de Est, își continuă expansiunea internațională prin deschiderea celui de-al patrulea său magazin din Ungaria. Pe agenda lanțului de magazine de lux mai este extinderea pe piețe din Germania, Austria și Slovacia, începând cu anul 2025.

Noul magazin are o suprafață totală de 150 mp, fiind cel mai mare magazin Teilor de până acum, și este situat în Budapesta, precum celelalte trei magazine ale rețelei din această țară.

„Consolidarea brandului Teilor pe piețele internaționale este parte din misiunea noastră, aceea de a deveni un brand de lux cunoscut la nivel global. În acest moment, strategia echipei are în vedere concentrarea pe regiunea Europei Centrale și de Est, aceasta reprezentând prima arie geografică în care ne dorim ca Teilor să devină alegerea clienților pentru bijuteriile cu pietre prețioase și semiprețioase. Integrarea Teilor pe piața din Ungaria a fost un proces natural, piesele, design-ul magazinelor și experiența pe care o oferim fiind cu adevărat apreciate de către clienții din această țară. Ne vom concentra, în continuare, pe consolidarea prezenței Teilor în Ungaria, cu tot ceea ce implică: un portofoliu de produse și o experiență a consumatorului adaptată nevoilor locale, dar aliniată tendințelor globale”, a declarat Willy Dicu, CEO al Teilor.

Noul magazin Teilor este situat în Westend Shopping Center, acesta fiind centrul comercial cu cel mai mare trafic din Budapesta, precum și unul dintre cele mai importante mall-uri la nivelul regiunii Europei Centrale și de Est. În prezent, numărul angajaților Teilor din Ungaria este de 16, dintre care patru angajați alcătuiesc personalul magazinului nou-deschis.

Magazinul din Westend Shopping Center oferă produse din colecțiile emblematice ale brandului, printre care o pereche de cercei cu diamante, cu o valoare de 51.000 de euro, și un colier de aur de 18K, cu pandantiv cu diamant, în valoare de peste 16.000 de euro.

Având în vedere contextul economic, politic și social extern, și nevoia de poziționare a brandului, Teilor se concentrează, în această perioadă, pe consolidarea prezenței pe piețele deja existente:România, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia.

Începând cu anul 2025, Teilor va explora extinderea în Germania, Austria, Slovacia și alte piețe, vizând deschiderea de magazine noi în locații premium.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: