Business Stiri Tech

Telekom România investește 3,5 milioane de euro în două noi centre de date

22 sept. 2020 2 min

Telekom România investește 3,5 milioane de euro în două noi centre de date

Reading Time: 2 minute

Telekom România a inaugurat două data centers, o investiție de 3,5 milioane de euro, după cele patru din București și două din Brașov, devenind astfel operatorul român cu cea mai extinsă rețea de centre pentru oferirea de servicii de găzduire a datelor (HDC).

Cele două centre de date din Cluj-Napoca au o capacitate totală de găzduire de peste 300 de rack-uri.

În urma inaugurării centrelor de la Cluj-Napoca, suprafața totală de data room-uri ocupate de cele opt HDC-uri, localizate în trei orașe (București, Brașov și Cluj-Napoca), este de peste 2.000 de metri pătrați.

Securizare maxima

Nivelul de securitate din centrele de date se află la cele mai înalte standarde, accesul făcându-se în baza unui control multifactor, fizic si biometric (prin cititoare de amprente), iar condițiile de mediu sunt ideale, temperatura și umiditatea fiind ținute sub control permanent.  De asemenea, alimentarea cu energie electrică este asigurată atât de rețeaua de distribuție, cât și de cele două generatoare de mari dimensiuni, respectiv 1,4 MW putere instalată fiecare. Din 2007 și până în prezent, HDC-urile Telekom Romania au funcționat în permanență, datorită măsurilor luate în această direcție.

Spațiul fizic din Cluj-Napoca este dimensionat și echipat conform standardelor internaționale TIA 942-Tier 3, Telekom Romania fiind primul furnizor din România care a început un astfel de proces de certificare.

HDC

Hosting-ul (găzduirea) le asigură clienţilor Telekom Romania utilizarea partajată a unor facilităţi, precum și infrastructura asociată, care pot fi folosite permanent, ocazional sau la cerere.

Data Center-ele reprezintă un mediu IT securizat, flexibil şi profesional, utilizabil de către clienţii Telekom Romania. Aceştia îl pot folosi pentru a furniza servicii web, pentru a proteja informaţiile critice ale companiei, pentru recuperarea în caz de dezastru sau ca sit principal pentru sistemele firmei. Astfel, companiile pot evita investiţiile masive de capital şi timp pentru echipamentele IT şi infrastructură.

Clienții care aleg serviciile oferite de HDC vor beneficia de soluții adaptabile, cu posibilitatea dezvoltării ulterioare cu costuri scăzute, dar și faclitarea legăturii rapide și de calitate între centrul de date și sediile companiilor. De asemenea, Telekom Romania oferă suport tehnic 24/7, prin intermediul personalului certificat în acest sens.

Servicii personalizate

De asemenea, Telekom Romania pune la dispoziție companiilor cinci categorii de servicii, care pot fi personalizate în funcție de nevoile acestora. Astfel, clienții pot să aleagă servicii de găzduire fizică a echipamentelor, acces la echipamente și licențe dedicate, conectivitate, managed services sau platforme partajate și infrastructură cloud, bazată pe VMware. Platforma de cloud a Telekom Romania este singura din România care a primit titulatura ”VMware Cloud Verified”.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: