LG Electronics a creat marca proprie, ThinQ, sub care se vor reuni în 2018 toate electrocasnicele, aparatele electronice pentru consumatori și serviciile ce utilizează inteligența artificială. Produsele și serviciile LG ThinQ vor avea capacitatea de a folosi tehnologia deep learning și de a comunica între ele, utilizând o varietate de tehnologii AI, atât din partea altor parteneri, cât și tehnologia AI proprie LG, DeepThinQ.
În iunie 2017, LG a deschis Laboratorul de Inteligență Artificială din Seoul, sub conducerea CTO-ului companiei, urmărind să implementeze cercetările sale diverse din domeniul AI în cadrul unor tehnologii care să recunoască, să deducă și să învețe folosind vocea, informațiile video și senzorii. Laboratorul AI de la LG a contribuit la dezvoltarea primului aparat de aer condiționat din lume care calculează dimensiunea spațiului în care este utilizat, precum și a frigiderelor, mașinilor de spălat și aspiratoarelor inteligente.
Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…
Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…
Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…
Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…
Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…
Cel mai recent sondaj realizat de firma de cercetare independentă Povaddo pentru Philip Morris International (PMI) arată că există un…