TikTok Ad Awards CE 2025 premiază creativitatea curajoasă cu rezultate reale în business. Cum poți înscrie campania ta
Reading Time: 4 minuteTikTok lansează o nouă ediție TikTok Ad Awards CE, competiție care premiază cele mai creative și de impact campanii de publicitate din Polonia, România și Cehia. Brandurile și agențiile din România sunt invitate să înscrie campaniile lor creative.

„TikTok este astăzi un spațiu în care creativitatea întâlnește eficiența. TikTok Ad Awards celebrează brandurile care gândesc îndrăzneț, acționează autentic și știu să folosească limbajul platformei pentru a construi relații și a-și atinge obiectivele de business. Ediția de anul acesta este o oportunitate nu doar de a câștiga premii, ci mai ales de a arăta forța ideilor care inspiră și rămân cu publicul pentru mult timp.”— Rafał Drzewiecki, Country Manager TikTok Europa Centrală.
TikTok Ad Awards CE este o platformă dedicată brandurilor și agențiilor care știu să combine curajul creativ cu rezultate reale de business, valorificând întregul potențial al platformei.
Cum poți înscrie campania ta
Campaniile pot fi înscrise pe site-ul tiktokadawardseurope.com – prin selectarea țării și click pe „Enter now”. Înscrierile se pot face până pe 24 septembrie, inclusiv.
Finaliștii TikTok Ad Awards vor primi trofeul care simbolizează creativitatea și eficiența, dar și credite publicitare (ad credits), pentru a-și promova și mai eficient conținutul.
Fiecare campanie câștigătoare va primi și o insignă TikTok Ad Awards, ce poate fi utilizată în rețelele sociale, materiale de vânzări și prezentări. În plus, câștigătorii vor beneficia de un parteneriat media, pentru promovarea succeselor lor pe canalele oficiale TikTok.
La ce categorii poți participa
Campaniile pot fi înscrise la mai multe categorii – Greatest Creative, Greatest Impact, Greatest Branding și Greatest Performance – și vor fi luate automat în considerare și pentru premiul cel mare – Greatest TikTok.
Noutatea ediției de anul acesta este categoria Greatest Impact, care va premia campaniile ce reușesc să mobilizeze cel mai eficient utilizatorii TikTok în jurul unor teme sociale importante.
- Greatest Creative – Premiază companiile care se remarcă printr-o abordare creativă a prezenței lor pe TikTok. Sunt evaluate aspecte precum folosirea strategică a momentelor de vârf plătite (paid peaks), acțiuni organice, rezultate de excepție pe întreg parcursul funnel-ului de vânzare și o prezență constantă pe platformă în spiritul „TikTok-first”.
- Greatest Impact – Premiază campaniile care au folosit într-un mod inovator potențialul TikTok pentru a combina creativitatea, implicarea comunității și inițiativele cu impact social real. Se evaluează atât forma, cât și scopul – storytelling-ul, ingeniozitatea și modul eficient de integrare a acțiunilor plătite și organice într-o singură campanie.
- Greatest Performance – Dedicată campaniilor orientate spre conversii, din partea inferioară a funnel-ului de vânzare, care au ieșit în evidență prin creativitate, abordare TikTok-first și strategii inovatoare.
- Greatest Branding – Pentru campaniile de branding deosebite, cu strategii inovatoare și creative, orientate TikTok-first, care au obținut rezultate excelente în partea superioară a funnel-ului de vânzare.
- Greatest TikTok – Premiul cel mare pentru cea mai bună campanie TikTok – cea care a valorificat creativitatea platformei prin idei inovatoare, o abordare TikTok-first, utilizarea inteligentă a produselor publicitare și atingerea obiectivelor de marketing în toate etapele funnel-ului. Va fi premiat brandul care s-a integrat perfect în comunitatea TikTok, s-a remarcat prin creativitate, a folosit trendurile, a inspirat, a adus bucurie și a creat un moment cultural unic pe platformă.
Toate campaniile înscrise la categoriile Greatest Creative, Greatest Impact, Greatest Branding și Greatest Performance vor fi luate automat în considerare și pentru premiul cel mare – Greatest TikTok.

„TikTok Ad Awards CE setează noi standarde pentru creativitate și eficiență în marketingul digital. Piața din România este deja un reper în regiune, cu branduri și agenții care inovează constant. Anul acesta, includerea ONG-urilor face competiția și mai relevantă, oferind tuturor șansa de a arăta cum limbajul unic al platformei poate genera atât engagement autentic, cât și rezultate de business și impact în comunitate. Mă bucur să fac parte din juriu și să contribui la recunoașterea campaniilor care inspiră și accelerează dezvoltarea industriei de marketing digital la nivel local și regional.”
Diana Ionel, Managing Director Performics România
Campanii românești premiate în 2024
Brandurile românești au intrat în forță în competiția TikTok Ad Awards CE de anul trecut, reușind să câștige premii la mai multe categorii.
La categoria Greatest Branding, Kaufland România și V8 Interactive au câștigat un premiu pentru campania 1 Million Challenge, care a reușit creșterea comunității Kaufland la 1 milion de urmăritori pe TikTok în doar 11 zile, nu în 50 de zile, așa cum era ținta propusă. rata de engagement a campaniei s-a dublat față de cea medie iar conținutul Kaufland a acumulat 21 de milioane de video views în mai puțin de două săptămâni. [Vezi studiul de caz aici]
Campania #DoritosBoldSquad, realizată de DORITOS România și OMD România, a fost premiată la categoria Greatest TikTok, prima activare creativă pe TikTok a brandului, care a obținut rezultate impresionante în toate domeniile. De exemplu, într-o singură zi, campania a implicat 3,2 milioane de utilizatori unici TikTok și a crescut cota de piață a Doritos România cu aproape 8 puncte procentuale.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz