TikTok explorează constant noi oportunități prin care advertiserii, indiferent de mărime sau buget, pot să utilizeze platforma mai ușor și mai eficient, fie că au ca scop să inspire alți oameni, să fie descoperiți pe platformă sau să construiască conexiuni semnificative cu comunitatea TikTok.
De asemenea, platforma dezvoltă constant funcții pentru creatori, fie că sunt business-uri mici, advertiseri sau utilizatori, astfel încât să poată deveni cea mai autentică versiune a lor, să se conecteze cu comunități noi și să folosească cu ușurință soluțiile creative și de promovare disponibile pe platformă.
TikTok anunță astfel noi instrumente de promovare și targetare oferind comunității posibilitatea să genereze trafic către profil, să transforme spectatorii în potențiali clienți, să amplifice bugetele de promovare sau să acceseze mai eficient audiențele relevante.
Studiile arată că promovarea conținutului organic contribuie la îmbunătățirea performanței generale a anunțurilor publicitare deoarece reclamele sunt mai eficiente atunci când oamenii văd mai întâi conținut organic*. Mai mult, vizionarea unui clip organic pe platformă înaintea unei reclame plătite contribuie la creșterea notorietății asistate a mărcii (Aided brand recall) cu 27%, în timp ce branding-ul reclamelor atrage cu 12% mai multă atenție, potrivit unui studiu recent al Neurons**.
Studiu de caz: Era Qirjo, fondatorul brandului de e-commerce Blanche Allure, a folosit funcția de Promovare TikTok pentru a crește notorietatea brandului și a accesa noi consumatori. Prin promovarea LIVE-urilor și a clipurilor video de produs, Era a observat o creștere de 30% a traficului și o îmbunătățire a vânzărilor totale. Chris Mitchell, un saxofonist celebru de jazz, a decis să încerce TikTok Promote pentru a-și duce contul la un alt nivel.
Prin setarea obiectivelor de promovare specifice și personalizarea publicului țintă, Chris a reușit să își crească numărul de abonați ai website-ului cu 17%, în timp ce numărul de urmăritori a crescut cu +5000 datorită Promovării.
Cu noile funcții de Promovare, creatorii și afacerile mici au acum și mai multe instrumente prin care pot accesa comunitățile relevante și pot alege modul în care utilizatorii au posibilitatea să interacționeze cu reclamele acestora, cum ar fi:
TikTok se angajează să lucreze constant la extinderea funcțiilor disponibile pentru a le oferi advertiserilor, indiferent de mărime, posibilitatea să își crească afacerea și să își îndeplinească obiectivele, fie că este vorba despre construirea audienței pe TikTok sau interacțiunea cu potențialii consumatori. Astfel, va continua să dezvolte noi oportunități de promovare pentru comunitate.
*Sursă: TikTok Marketing Science Global Organic + Paid Study 2021 conducted by Neurons
**Sursă: TikTok Marketing Science US, Organic + Paid Study 2021 conducted by Neurons
Este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are birouri globale în Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo.
Autoritatea de Transport Ras Al Khaimah (RAKTA) și Autoritatea de Dezvoltare Turistică a Ras Al Khaimah (RAKTDA) au făcut un…
Peste 60 de orașe din Europa, printre care și zece orașe din România, vor proiecta mesaje prin care încurajează cetățenii…
MOL România și Fundația Pentru Comunitate au deschis la Centrul de Cultură Urbană Casino din Cluj prima expoziție colectivă de…
Pentru toți cei care doresc să devină travel influencers, Kiwi.com, una dintre cele mai importante companii de travel-tech, revine cu…
În luna aprilie a acestui an s-au înregistrat cu 10% mai puține interacțiuni între chiriași și cei care publică anunțuri…
Toți cei care doresc să facă pasul spre antreprenoriat, antreprenorii la început de drum, dar și cei cu experiență care…