MarComm

Top cele mai puternice branduri din lume în 2020

Reading Time: 2 minute

Apple, Amazon și Microsoft sunt cele mai puternice branduri din lume, potrivit celei mai recente ediții a studiului Interbrand Best Global Brands, care evaluează valoarea de brand a companiilor pe baza unei analize cuprinzătoare a mai multor factori, inclusiv performanța financiară, influența brandului în procesul de cumpărare, precum și competitivitatea brandului. Top 10 este completat anul acesta de Google, Samsung, Coca-Cola, Toyota, Mercedes, McDonald`s și Disney.

Spotify, Netflix și Amazon se numără printre brandurile cu cele mai mari creșteri anul acesta, de asemenea, Microsoft a reușit să intre în top 3, cu o creștere de 53% până la valoarea de peste 166 de miliarde de dolari. Samsung se situează pe poziția a cincea, cu o valoare de brand de 62,3 miliarde de dolari, cea mai mare din istoria companiei, și o creștere de 12 ori mai mare decât evaluarea inițială pentru 2020.

Sursa: Interbrand

Ediția de anul acesta a studiului prezintă trei noi intrări în clasament și două reveniri. Instagram (locul 19), YouTube (locul 30) și Zoom (locul 100) au intrat pentru prima dată în top, în timp ce Tesla și Johnnie Walker au revenit. Valoarea de piață a companiei Zoom a crescut cu 389% în ultimele 12 luni, iar încasările au crescut cu 270% în prima jumătate a anului. Instagram și Youtube au intrat în clasament datorită raportărilor financiare îmbunătățite din partea Facebook și Alphabet.

Sursa: Interbrand

Tesla a revenit pe poziția 40, pentru prima dată din 2017, valoarea de piață a companiei crescând cu 769% în  ultimele 12 luni, iar veniturile i-au crescut cu 10% în ultimele 6 luni. Johnnie Walker a revenit, de asemenea, în ciuda faptului că valoarea brandului a scăzut pe fondul impactului produs de Covid-19.

Foto: © Rawpixelimages | Dreamstime.com

Loredana Sandulescu

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

25 de minute ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

22 de ore ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

22 de ore ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

22 de ore ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

22 de ore ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

23 de ore ago