Trade Media Congress reunește personalităţi ale industriei FMCG & Food Retail și alte companii

Reprezentanţii Ministerului Muncii, Inspecţiei Muncii şi Ministerului pentru Mediul de Afaceri au fost invitaţi şi sunt aşteptaţi la o discuţie pe tema avantajelor şi dezavantajelor noului regim al zilierilor la “Reset 2019”, ediţia a opta a Trade Marketing Congress.

Relevanţa evenimentului este întărită de implicarea ca parteneri a unor mari companii şi branduri, de participarea ca speakeri a unor personalităţi ale industriei FMCG & Food Retail, precum şi de prezenţa altor mari companii din domeniu. Ursus, Cris-Tim, Albalact, Zuzu, Unilever, Delikat, Dove, Rexona, Dero, Cif, Artmatch sunt Parteneri Principali; Alexandrion Group, Caroli Foods, Sissi, Farmec şi MPC Trade Marketing Services sunt Parteneri Gold; D+i Activation este Technology Partner; BIZ, IQads, Smark, Wall-Street, StartupCafe.ro, Manager Express, Business Mark, Economistul, Club Economic şi România Durabilă sunt Parteneri Media.

La “Reset 2019” participă reprezentanţi ai marilor companii din FMCG & Food Retail, precum Kaufland, Carrefour, Cora, Metro, Profi, dm, Annabella, Lagardere, Mondelez, Macromex, Hochland, Altavia şi multe altele.

Recent, Carmen Boer – campaigns director Kaufland şi Bogdan Colea – national sales manager Grup Cris-Tim s-au alăturat speakerilor confirmaţi anterior.

A opta ediţie a Trade Marketing Congress va avea loc la Stejarii Country Club în ziua de miercuri 6 martie, începând cu ora 9. Detalii despre topicurile de discuţie şi rezervarea locurilor se pot găsi pe websiteul evenimentului.