Stiri Companii

Un milion de articole în oferta Fashion Days de Black Friday

9 nov. 2017 2 min

Un milion de articole în oferta Fashion Days de Black Friday

Reading Time: 2 minute

Anul acesta, Fashion Days a pregătit cel mai mare stoc de produse incluse în oferta de Black Friday – 1 milion de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, cosmetice și home & deco, cu discounturi care vor ajunge până la 90%.

Black Friday va începe în cursul serii de 16 noiembrie, atât în site, cât și în aplicația de mobil. Utilizatorii aplicaţiei Fashion Days vor putea comanda, în exclusivitate, mai devreme decât pe website. Startul campaniei în aplicația Fashion Days va fi anunțat instant prin push notifications, iar clienții vor afla când începe campania pe website din newsletter.

Sub umbrela campaniei „De BLACK FRIDAY, Gândește-te doar la tine!”, Fashion Days le oferă clienților săi produse de la branduri precum: Diesel, Pepe Jeans London, Tissot, Nike, Trespass, Geox, Levi’s, US Polo, Coccinelle. În exclusivitate, clienții vor găsi pe site și în aplicația de mobil și selecții de la branduri precum: Burberry, Valentino, Jimmy Choo, Rado. Special pentru această campanie, au fost făcute achiziții din categoriile bijuterii cu diamante, genți și accesorii de lux, de la branduri precum Clogau, Prada și Montblanc, Frey Wille, respectiv Carl F. Bucherer.

„La Fashion Days, seara este un moment de vârf în care clienții plasează foarte multe comenzi, iar aplicația de mobil este, în prezent, principalul canal de vânzare pentru noi, anul acesta peste 50% din comenzi fiind plasate în aplicația de mobil. De aceea, am decis ca Black Friday să înceapă cu câteva ore înainte de miezul nopții, iar în aplicația de mobil vom da startul și mai devreme, pentru a le oferi clienților ocazia de a se bucura de cel mai așteptat eveniment al anului, în cel mai natural mediu de shopping pentru ei”, declară Robert Berza, General Manager al Fashion Days.

Aplicația Fashion Days pentru dispozitivele mobile a fost utilizată pentru 54% din comenzile plasate în luna octombrie de clienții din România. Diferența de 46% este reprezentantă de achizițiile realizate în site, de pe desktop sau în browserul mobil.

Stocuri de produse în ofertă: peste 300.000 de produse de îmbrăcăminte de sezon pentru femei; peste 200.000 de produse de îmbrăcăminte de sezon pentru bărbați; peste 150.000 de produse de îmbrăcăminte casual și sport pentru copii; 100.000 de produse de încălțăminte de sezon pentru bărbați; 150.000 de produse de încălțăminte de sezon pentru femei; 50.000 de rochii; 30.000 de produse de schi; 20.000 de ceasuri. 

 

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: