Companii

Un nou Autograf, în Sun Plaza

Reading Time: 2 minute

Vector an descchis al cincilea magazin Autograf în centrul comercial Sun Plaza, din București. Noul magazin a fost inaugurat cu ocazia aniversării a cinci ani de la lansarea brandului Autograf, în anul 2012.

Magazinul din Sun Plaza este amplasat la nivelul +1, are o suprafață de 135,2 mp, iar investiția în amenajarea lui se ridică la aproximativ 100.000 de euro.

În portofoliul magazinului se găsește o gamă de produse pentru școală și birou, de la jocuri educative pentru copii până la gadgeturi și cadouri business. Printre brandurile care se găsesc în selecția Autograf se numără Penac, Diplomat, Faber-Castel, Staedler, Leitz, Alpino, Carioca, Nikidom, Zipit.

La fel ca celelalte magazine Autograf – din AFI Palace Cotroceni, Promenada Mall, Mega Mall București și centrul comercial Palas din Iași -, și cel din Sun Plaza a fost amenajat tot de către MATIUS, primul studio de arhitectură de retail din România.

„Autograf este un magazin apreciat, în care clienții au parte de experiența de cumpărare prin testarea produselor, înainte de decizia finală de achiziție. Am hotărât să deschidem al cincilea magazin Autograf la aniversarea a cinci ani de activitate și am ales Sun Plaza deoarece am considerat că specificul magazinului nostru se pliază foarte bine pe noua imagine a mall-ului. Practic, vorbim despre un spațiu mai modern, care are potențial să genereze trafic și să crească numărul de clienți”, a declarat Marius Avram, CEO-ul și fondatorul companiei Vector, care deține brandul Autograf.

Inaugurat în 2012, Autograf vinde branduri de birotică, papetărie, instrumente de scris, rechizite școlare și accesorii pentru computer.

Afaceri în creștere cu 20% în 2016

Compania Vector a înregistrat în anul 2016 o cifră de afaceri de 5,4 milioane de euro, cu 20% mai mult decât în anul 2015, și un profit net de aproximativ 320.000 de euro, cu o creștere de aproape 200% față de 2015. În ceea ce privește baza de clienți, Vector a crescut în 2016 cu 23% față de anul 2015.

În topul produselor de office supplies care se vând cel mai bine pe segmentul B2B rămâne hârtia de copiator, urmată de instrumente de scris, produse de arhivare (bibliorafturi), produse de ambalare (bandă adezivă), sisteme de prezentare/afișare și cartușe.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Campania „Ursuleții Faptelor Bune” revine și în 2024 și sprijină peste 1.000 de copii

SOS Satele Copiilor & Pepco România continuă și anul acesta campania „Ursuleții Faptelor Bune”, cu o colecție specială de ursuleți…

5 ore ago

Restaurantul Diplomat a înregistrat venituri cu 12% mai mari, în primele 3 luni ale anului 2024

Diplomat, restaurantul iconic al Capitalei, a încheiat anul 2023 cu afaceri de peste 14 milioane de lei, cu peste 50%…

5 ore ago

Libris redeschide librăria ”Șt. O. Iosif” din Brașov, după o investiție de 500.000 de euro

După 6 de luni de lucrări de reamenajare, librăria Șt. O. Iosif, își redeschide porțile la Brașov pe 26 aprilie.…

6 ore ago

Confident devine agenția de comunicare pentru NOTINO în România

Confident Agency, o companie specializată în consultanță de comunicare, cu birouri în București și Barcelona, anunță câștigarea contului NOTINO pentru…

7 ore ago

NAMI Beach Club & More – o experiență exclusivă de vară, oferită de Radisson Blu Hotel Bucharest, se va deschide în luna iunie

Cunoscuta piscină de la Radisson Blu Hotel Bucharest devine NAMI Beach Club & More, o nouă destinație de vară, care…

8 ore ago

Eduard Oancea a reprezentat România la finala competiției internaționale Lavazza Barista Challenge

Profesionalismul, creativitatea și pasiunea pentru cafea au fost sărbătorite la finala internațională a competiției Lavazza Barista Challenge, ce a avut…

10 ore ago